Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
kheb nogal een sterk vermoeden dat de besturing van de auto's zuigt! Als je zo die filmpjes enzo ziet, ziet het er allesbehalve goed uit.
Bedoel je realisme? of het rare stuur gedrag? Ligt dat niet aan de xbox controller, beetje zelfde geval als met een keyboard op de pc... Stuurtje all the way
Xbox360-controller is een bangelijke controller... maar niet in dit spel. In PGR3 bv. doet 'ie het perfect, maar in TDU heb je meer nauwkeurigheid nodig...
Ik ga er nu wel niet specifiek een stuurtje voor kopen...
ergens wel waar maar kdenk toch dat ik tdu wel zal checken hoor
ik vind het zo vet om met basic (hoewel je een gallardo enzo niet meer basic kan noemen) te cruisen ... kbedoel gewoon niet met rally-/race-/...cars, het geeft een geheel ander gevoel om eens met een standaard (in de zin van rechtstreeks uit garage met standaarde motorblok enzo) te cruisen enzo
ik vind het zo vet om met basic (hoewel je een gallardo enzo niet meer basic kan noemen) te cruisen ... kbedoel gewoon niet met rally-/race-/...cars, het geeft een geheel ander gevoel om eens met een standaard (in de zin van rechtstreeks uit garage met standaarde motorblok enzo) te cruisen enzo
ja, da es woa
kweedet, kvinne da wok zalig
tzou nog sjieker zijn moestje echt moeten gaan tanken en in de file staan en ol
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Als je nu eens gewoon met 1 helft van je auto achter een voorganger gaat plakken (dus 1 helft steekt uit eigenlijk), en je zorgt dat er ook kort achter je iemand rijdt en je onsteekt dan je lichten aan en uit, dan heb je toch ook een pinker effect?
kheb et al gezegd en ik zeg het opnieuw .. ik zit met een -volgens mij- schitterend spelconcept in mijne kop, alleen gaat zoiets noois gemaakt worden denkek
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment