Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
iemand genereerde dit en blijkbaar wordt gezocht naar een welbepaalde pagina ergens op Fileplanet en hij zoekt elke 2minuten opnieuw en als je je email (liefst gmail las ik) invult krijg je een mailtje ofzo (sluit wel de browser niet af, hij de pagina wordt dus herladen om de 2minuten ofzo
maar blijkbaar zijn ze overal in blijde verwachting voor vanmorgen (PST wel maja)
Waar vroeg je die Key eigelijk aan? Waarschijnlijk is het daar te laat voor.
neen dat is het net die aanvraagmogelijkheid komt online samen met de beta zelf dus rep je :p vanavond ergens (die link hierboven kan handig zijn :p, gewoon tijdig mails checken enzo) en hopen dat je snel genoeg bent, het komt erop neer dat de eerste 25000 een key zullen krijgen, anderen moeten nog een maandje wachten (meer zelfs, tkomt naar verluidt niet voor 9 maart in de rekken )
tzal nog eentje een game zijn hoor ... dat zie je al van hier, na de closed beta hebben ze feedback gekregen en zijn er alweer enkele zaken getweaked geweest waardoor de open beta al een stuk beter zal zijn en de full game nog een stuk beter (hopelijk :p )
tzal nog eentje een game zijn hoor ... dat zie je al van hier, na de closed beta hebben ze feedback gekregen en zijn er alweer enkele zaken getweaked geweest waardoor de open beta al een stuk beter zal zijn en de full game nog een stuk beter (hopelijk :p )
Ook al heb ik de beta nog niet.. Ik kan nog even verder met rFactor en GTR².
jazeker dat wel maar tzou mooi meegenomen zijn een key is nu de hoofdzaak, de download zelf kan dan nog ff wachten, want de servers gaan toch zwaar overbelast zijn de eerste uren :p
jazeker dat wel maar tzou mooi meegenomen zijn een key is nu de hoofdzaak, de download zelf kan dan nog ff wachten, want de servers gaan toch zwaar overbelast zijn de eerste uren :p
Als ik de key niet heb, zal ik maar wachten tot het in de winkel uit is. Ik denk dat je er dan toch nog iets meer plezier aan gaat hebben.
Comment