Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor de PS2 mensen, op het officiele Atari-TDU-PS2 forum staat een lijst met de aanwezige auto's, direct valt op: ontbrekende merken: FERRARI en MASERATI en ALLE MOTOREN.
Ik kom wel af met de Saleen Twinturbo
momenteel behaalde topsnelheid : 428 kmh
Ik moet het met iets minder stellen. Momenteel te vinden in mijn garage:
Saturn sky (gekocht voor 11.000, kon da niet laten staan)
Jaguar E-type coupe (moest ik gewoon hebben)
Audi TT (gekocht voor een goeie 20.000)
Alfa GT (eerste auto, vind hem zeer goed)
Nu geen plaats voor meer en een groter huis is te duur. Ik heb maar 200.000 dollar.
Heb zojuist testdrive ook gekocht, het installeren en al ging heel goed, als je het opent het menu is ook nog allemaal goed. Maar als ik een spel start krijg ik geen beeld, alleen grijze vierkanten.
Heb zojuist testdrive ook gekocht, het installeren en al ging heel goed, als je het opent het menu is ook nog allemaal goed. Maar als ik een spel start krijg ik geen beeld, alleen grijze vierkanten.
Damn als je champion mode hebt unlocked gaat het pas rap met het geld,
een paar keer die 180 mph on a winding road gedaan en zo ff rap +200.000$ op iets meer dan een min verdiend
Dan MV Agusta 4.... gaan kopen, die naar STAGE3 opgekieteld, dan Tour of the island gedaan. Gewonnen met 7.5km voorsprong hehe op 45 min 01'sec gefinnished en weer een leuk gadget erbij: de Alfa Romeo C8
Comment