Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
    Onder de kaart zie je een getal staan, minimum 1 en maximum 8
    fille beweert nogthans dat ge met meer dan 8 online kunt zitten, ik betwijfel het nog altijd ten zeerste, maar soit...
    en idd, die maserati's zijn mooooiiiiii
    mijn GranSport is blauw met de zwartje velgjes... en da's gewoon vééél lekkerder dan eender welke moderne ferarri of lambo..

Comment

• zo stom, kan je maar met 8 online tegelijkertijd online op "hetzelfde eiland" zitten ????
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
        zo stom, kan je maar met 8 online tegelijkertijd online op "hetzelfde eiland" zitten ????
        neen, de 7 mensen die het dichtst bij u zitten, die kan je zien, al de rest filteren ze weg.. is een maatregel van atari om lagpieken/slechte connectie tegen te gaan...

Comment

• Er is een AW club, in de Diamond Head Beach clubhouse. De club heet AW. Iedereen welkom!

Comment

• Net een Zonda gekocht er een fiks ritje opzitten...

Dit is zowat de puurste kar van heel het spel denk ik, zo ongelofelijk zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
              Net een Zonda gekocht er een fiks ritje opzitten...

Dit is zowat de puurste kar van heel het spel denk ik, zo ongelofelijk zalig
              goed dat te horen. Is dat trouwens het snelste van het hele spel? Cause I want something fast

Comment

• Ik heb het gisteren ook gekocht op PS2!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                  goed dat te horen. Is dat trouwens het snelste van het hele spel? Cause I want something fast
                  Negatief, de Saleen laat de Pagani ter plekke staan

De Koeniggsegg is ook zo'n verrekt snel geval...

Comment

Negatief, de Saleen laat de Pagani ter plekke staan

De Koeniggsegg is ook zo'n verrekt snel geval...
                    oei

Comment

• Qua handling is 'ie wel goed

De Enzo zou het beste overall zijn met handling enzo, maar 'k vind dat een ongelofelijke baggerbak

Mijn Gally rijdt tig keren snediger, is wel niet zo snel, maar ach...
                      De Pagani is én snel én supersnedig... maar qua absolute snelheid is de Saleen zoals de Veyron...

Comment

• De handling van de Saleen is wel veel slechter dan van de Pagani,
                        daarom alleen al kies ik de Pagani.

Comment

• Idd, de wegligging van de Saleen... mja tis een Amerikaan eh
                          En dat ding zit zo ongelofelijk snel aan véél te hoge snelheden dat je gewoon recht door bochten heen knalt, een beetje overkill

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                            crap rijden?

dat zal dan toch aan de bestuurder liggen, ik kan de enzo perfect volgen in bocht

P.S. ik rij wel met stuurtje
                            Het zal dan wel aan het stuurtje liggen want met m'n toetsenbord moet ik continu corrigeren (drukken-lossen-drukken-...) in de bochten.
                            Zo krijg ik een 'zwabberend' rijgedrag.

Comment

• Net een testritje gaan maken met de McLaren F1.
                              Veel leuker dan mijn Alfaatje .

Comment

• Woensdag na de examens ga ik het halen op ps2. En misschien koop ik er wel een netwerkding bij. Valt het eigenlijk mee dat online TDU op ps2 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                  Veel leuker dan mijn Alfaatje .
                                  Die GT vind ik nochtans relax rijden

Eenmaal je al die supercars gewoon bent ga je op zoek naar emotie en karakter in auto's en dat heeft de GT zeker, vooral met die heerlijke motor!

Maar wel met de wegligging van een dweil

Comment

Die GT vind ik nochtans relax rijden

Eenmaal je al die supercars gewoon bent ga je op zoek naar emotie en karakter in auto's en dat heeft de GT zeker, vooral met die heerlijke motor!

Maar wel met de wegligging van een dweil
                                    ik ben verzot op de miura Hij rijdt echt niet goed imo, wielspin tot 80km/u, heeft een te lage top, maar wat een kar . Zo'n karren koop ik gewoon om te hebben en rustig te cruisen

Comment

• Grrrrr

Kut bugs, het spel bleef weer eens hangen, maar deze keer tijdens het saven... pc opnieuw moeten opstarten, ik speel... opeens een hoop meldingen dat ik allerlei achievements heb behaald en opnieuw een rookie rondleiding overal
                                      Was ik opeens champion geworden

Leuk... ware het niet dat plots bijna alle wegen die ik had ontdekt, onontdekt zijn, net als een hoop garages

én ik ben een huis kwijt waar een aantal auto's instonden, weet niet precies welke, maar het ziet er naar uit dat mijn Saleen en CLK DTM alvast naar de eeuwige jachtvelden zijn

Maar langs de andere kant heb ik een z-a-l-i-g stukje autostrade ontdekt, met een joekel van een tunnel in

Voor de tunnel vertrokken met de Pagani, ruitjes open en volgas erdoor knallen , je zit aan 320 wanneer je eruit komt en dan kan je minutenlang aan de topsnelheid van 350-360-370 doorknallen

Comment

Maar langs de andere kant heb ik een z-a-l-i-g stukje autostrade ontdekt, met een joekel van een tunnel in

Voor de tunnel vertrokken met de Pagani, ruitjes open en volgas erdoor knallen , je zit aan 320 wanneer je eruit komt en dan kan je minutenlang aan de topsnelheid van 350-360-370 doorknallen
                                        Gisteren ook op gereden, 5 vakken per rijrichting? Dan was het dezelfde. Inderdaad, prachtig stukske. Ik had dan wel de zonda nog niet. Nu wel

Comment

• Idd, die was het!

Zo'n zotte baan

Comment

Working...
                                          X