Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Helpt nie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      en alt tabben?

Bij mij ligt het spel al meer dan een week stil
      Ik ga het volgende week pas kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
        Ja, maar vanaf je Amateur? bent heb je een photo-mode...
        En hoe gebruik je die fotomode juist?
        1982 BMW E28 528i
        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Spel pauzeren en je bent er.

Comment

• Ik heb net 291 km gezet op m'n Mustang GT. Ik ben eens naar het circuit gereden maar ik zit verkeerd denk ik. ik zie geen curbstones of zo gewoon een weg zonder auto's eigenlijk. (ps2 versie)

Comment

• Kan iemand mij zeggen (liefst op foto van de map) waar ik een tuner van Ferrari kan vinden?

Comment

• Handig lijstje.

Comment

• ik heb het spel op PS2 momenteel even in bruikleen en ik moet zeggen dat ik redelijk teleurgesteld ben

om hierop voort te gaan:

Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                  PRO:
                  • geweldige open omgeving
                  • geen speltrouble à la PCgame
                  • meer offline mogelijkheden (zie quote onderaan)
                  • ik wil geen XBox360 bijkopen voor dit spel de controllers liggen me niet zo
                  • vette auto's die'k mis in GT4:
                    • Alfa Romeo 8C Competizione
                    • Aston Martin V8 Vantage
                    • Lamborghini Gallardo
                    • Lotus Exige
                  CONTRA:
                  • het is en blijft een online spel (en om dit online te kunnen spelen moet'k liggen knoeien)
                  • amper 125 auto's na het ontbreken van Ferrari en Maserati en de motoren (waarvan de helft me amper interesseert)
                  • geen schademodel
                  • geen mogelijkheid tot verkopen 'gekregen' wagens (wat me dus enorm veel wagens oplevert die ik NIET wil rijden)
                  • geen mogelijkheid tot manuele versnellingsbak (?)
                  • het grote lifestyle effect - creeër je eigen personage, en kleed'm enzo - ontbreekt. (niet dat ik elke dag een ander kostuum aan m'n ventje zou willen geven, maar ik wil wel uit de eenheidssoep vallen)
                  • de wegligging van de wagens: lousy remmen, lousy stuurgedrag
                  • crappy music, man
                  • where's BMW?
                  over het algemeen, ATARI kan vele beter (Driver: Parrallel Lines), herkansing op PS3?

Comment

• Bmw is er ook niet op PC denk ik. De muziek zet ik nooit op in een racegame of ik speel zelf een cdtje op de radio. Je moet ook rekening houden dat het nog steeds een arcade racer is en geen simulator. Hier moet je dus wel remmen voor een bocht, iets wat ze bij NFS niet kennen. de automatische bak stoort me ook al niet meer, ik heb het te druk met verkeer te ontwijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                      Bmw is er ook niet op PC denk ik. De muziek zet ik nooit op in een racegame of ik speel zelf een cdtje op de radio. Je moet ook rekening houden dat het nog steeds een arcade racer is en geen simulator. Hier moet je dus wel remmen voor een bocht, iets wat ze bij NFS niet kennen. de automatische bak stoort me ook al niet meer, ik heb het te druk met verkeer te ontwijken
                      mja ik mis BMW toch
                      ik rijd altijd met de motor op de voorgrond, en de muziek af of op de achtergrond
                      remmen voor een bocht doe je door te remmen en terug te schakelen, daarom dat ik een manuele bak mis
                      zoveel verkeer is er eigenlijk ook niet, de enige reden waarom je erop vlamt is omdat ze meestal naast elkaar rijden wanneer je er juist aankomt...

Comment

• Ik heb de PS2 versie en sinds kort ook een gekopieerde versie voor de PC. Echter op de desktop krijg ik buitenom de "werkbalken en optiesknoppen" uitsluitend balken met pixeltjes te zien. Het ziet er dus uit als een kanaal van de televisie wat er tijdelijk uit ligt maar dan in kleur. Weet iemand of ik iets aan de video instellingen moet wijzigen om het te laten draaien. Op de laptop doet het spel het wel gewoon, echter deze is niet krachtig genoeg om het spel goed te draaien en alles synchroon te laten lopen. Hopelijk kan iemand mij vertellen wat het probleem met de graphics is, dan kan ik het alsnog spelen. Hopende op wat tips...Alvast bedankt!!
                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Mijn Gallardo

1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

Comment

• pc graphics zijn toch een stuk beter dan ps2 graphics hoor ...

vette gallardo !
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Da's precies gTa achter het stuur!

Comment

• Nu je het zegt

Comment

• Net een half uurtje zitten cruisen met een andere Spyder en een Sagaris. Ale, "cruisen", maar dan aan 200 km/h. Dat vind ik zalig vinden aan dat spel. En dan die personen die wachten als je ergens tegenrijdt enz
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

Comment

• Ze rijden ook rondjes als jij achter hun aanzit

Comment

• Heeft die gallardo een custom paintshop?

Comment

• Nope, standaard kleurtje, mijne heeft het ook, samen met het oranje interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          Ze rijden ook rondjes als jij achter hun aanzit
                                          Het was weldegelijk afgesproken

Trouwens, die andere had gele remklauwen. Waar kan je dit laten doen? In zo'n Car paint de luxe?
                                          1982 BMW E28 528i
                                          2013 BMW F31 318d

Comment

Working...
                                          X