Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nope geen schademodellen (het verkeer wel)
Mag niet van de constructeurs, idem met Need for speed
DOMPER!!!!
hopelijk gaat haalt dit de fun-factor niet naar beneden maar nu je't zegt, in need for speed zaten er ook niet echt schademodellen :p en veel fun haalde het niet weg ... hoewel het realisme een beetje weggenomen wordt maar al bij al valt dat goed mee
Tuurlijk niet, tegenwoordig halen de engines het beste uit de PS2, betere
graphics dan de huidige gereleasede games zullen er niet meer komen.
Maar aan de kwaliteit van de foto's en filmpjes van de Xbox 360 (die overigens
de hele tijd getoond worden) zal de PS2 bijlange nie kunnen tippen.
Dat is iets voor de Ps3 van eind dit jaar.
als ze da releasen op PS2, dan gaan ze da niet releasen op PS3, me dunkt...
hopelijk gaat haalt dit de fun-factor niet naar beneden maar nu je't zegt, in need for speed zaten er ook niet echt schademodellen :p en veel fun haalde het niet weg ... hoewel het realisme een beetje weggenomen wordt maar al bij al valt dat goed mee
toch vind ik het jammer :q
Bwa, op zich is het leuker als er schade inzit, maar dan zou het kleine schade moeten zijn.
Want heel de tijd met een zwaar gehavende wagen rondrijden waarvan de handling naar de zak is, dat is ook niet echt fun.
Ik bedoelde dus dat de PS3 de graphics gaat moeten counteren van de Xbox 360
De PS2 is simpelweg van een andere generatie...
heb je best gelijk in, maar ik wil maar zeggen dat ze het nooit op PS3 gaan uitbrengen... het is al in ontwikkeling voor een console van sony en voorts voor de Xbox360 en de PC...
tenzij de PS3 backwards compatible zou moeten zijn, maar dan blijven de grafics ook hetzelfde, zelfs al speelde dat op een betere console
Is het spel dan niet de moeite op de PC/PS2? Heb geen zin om een x-doos te kopen.
als ik 1 koop, dan zal het toch voor PC zijn... da's de makkelijkste manier om het online te spelen, voor de PS2 hebde netwerkadaptor nodig... ( tenzij ge een slimline model hebt )
het instellen van die consoles om online te geraken zie ik gewoon ni zitten
op de pc is't installeren en spelen, zonder halve dag aan uw netwerkinstellingen te zitten prutsen
Ze hebben al gezegd dat ze nieuwe auto's gingen uitbrengen voor Xbox (en wrs ook PC denk ik) metter tijd
Maar of daar dan BMW gaat bijzitten... 'k betwijfel het...
Dan zullen er wel skins komen ja, maar dat trekt meestal op niets, en realistisch zal het al helemaal niet zijn gezien die op andere auto's gebasseerd zijn.
Comment