Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Waar ligt dat ergens en hoe geraak je erop (vliegen) ???
Ik heb geen idee waar dit ligt. Ik reed daar voorbij met men Enzo, opeens zie ik allemaal F430's tegen een boompje rijden tegen volle snelheid en zo ben ik daar ook op geraakt.
Weet er iemand hoe je op dat klein eiland geraakt ergens in het zuid-oosten?
Op m'n map zie ik daar spelers
wel, daarjuist lag daar een boot...ik weet niet of die er altijd ligt maar ik denk: zo als je op je mapje kijkt is daar in de buurt ook zo een lange pier. Die is echter afgesloten. Misschien als je op het einde van het spel bent dan gaat die barrière misschien weg en kan je de boot nemen naar dat eiland . Want ik zie daar ook een weg enal. Misschien kan je zo heel dat eiland kopen
Op youtube heb ik een filmpje daar van gezien. je moet op het groot eiland aan de oostkust op gelijke hoogte van het eilandje de bergen in rijden en daar ergens is een "transportplek" en dan beland je op het eilandje.
Op youtube heb ik een filmpje daar van gezien. je moet op het groot eiland aan de oostkust op gelijke hoogte van het eilandje de bergen in rijden en daar ergens is een "transportplek" en dan beland je op het eilandje.
serieus ? kan je dat filmpje eens zoeken ?
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
This is a short and very rough video that will show you where to find the hidden easter egg symbol that will take you to Manana Island located just off Makap...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment