Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• I luuuuuuuuuuuuuv PS2 voor zulke miserie te vermijden

sorry maxime !
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woVa Bekijk Berichten
      'k ben al gaan kijken en het lukt niet echt of is dit weer pc en xbox only?
      Bij mij is het al gelukt (pc).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten

I luuuuuuuuuuuuuv PS2 voor zulke miserie te vermijden

sorry maxime !
        Aap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
          Bij mij is het al gelukt (pc).
          ja, pc versie wel, maar de ps2 versie wss niet

Comment

ja, pc versie wel, maar de ps2 versie wss niet
            Op het eiland is echt weinig te zien hoor, geloof me!

Zelfs geen missies te doen (pc-versie toch)...

Comment

• Kan niemand mij helpen, wil het zo graag eens testen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                Op het eiland is echt weinig te zien hoor, geloof me!

Zelfs geen missies te doen (pc-versie toch)...
                dacht ik wel, maar toch. Ik heb zo het gevoel dat atari maar snel een ps2 versie in mekaar heeft gevlamd. Het ontbreken van zoveel auto's! Motoren storen me niet, maar het spel is qua auto's echt beperkt op ps2.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                  Kan niemand mij helpen, wil het zo graag eens testen
                  PM!

Comment

• *dubbel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                      Kan niemand mij helpen, wil het zo graag eens testen
                      post even je pc specs (processor en grafische kaart) mss dat deze niet voldoen....?

Comment

• Goh heb'k al bekekenen, en al aan mensen op msn gevraagd dat zou gaan, enkel die graka kan voor problemen zorgen, die is niet 'zwaar' genoeg en tis nvidia.

Comment

• Hmm, dan vrees dat je enkel je prob kan verhelpen door te investeren in een nieuwe graka denk ik. Nieuwe driver al geprobeerd ?

Comment

Hmm, dan vrees dat je enkel je prob kan verhelpen door te investeren in een nieuwe graka denk ik. Nieuwe driver al geprobeerd ?
                            moest z'n spel niet draaien op die vidkaart, dan zegt het spel het wel...
                            tis volgens mij eerder softwarematig probleem...
                            laatste forceware's downloaden en installen, might help
                            en anders wachten op de voorziene patch van atari... om alle Nvidia problemen op te lossen... maar het is nog niet officieel geweten wnneer 'ie komt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                              moest z'n spel niet draaien op die vidkaart, dan zegt het spel het wel...
                              tis volgens mij eerder softwarematig probleem...
                              laatste forceware's downloaden en installen, might help
                              en anders wachten op de voorziene patch van atari... om alle Nvidia problemen op te lossen... maar het is nog niet officieel geweten wnneer 'ie komt
                              Z'n spel start niet op, het kan toch gewoon zijn dat zijn pc het niet trekt?! laatste nvidia driver downloaden en installeren zal hopelijk wel helpen

Comment

• Maxime Soete (PC)

1. Audi TT Sport
                                2. Ferrari F430

Comment

Z'n spel start niet op, het kan toch gewoon zijn dat zijn pc het niet trekt?! laatste nvidia driver downloaden en installeren zal hopelijk wel helpen
                                  moest de graka niet voldoen, dan krijgt ge een melding van windows..
                                  als ge de zwarte schermen ziet, dan is er geen probleem met de graka, maar in 9/10 gevallen wel met de software..
                                  moest een update van de graph drivers niet werken, dan kunde nog altijd es volledig de pc formatteren...

Comment

• heb het spel net terug binnen gedaan bij de filmboer. Ik ga nog eventjes wachten om het aan te kopen. Heb nog snel een Cadillac XLR-V gekregen die'k bij de aankoop van een Lamborghini Gallardo Spyder heb mogen verkopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                                      moest de graka niet voldoen, dan krijgt ge een melding van windows..
                                      als ge de zwarte schermen ziet, dan is er geen probleem met de graka, maar in 9/10 gevallen wel met de software..
                                      moest een update van de graph drivers niet werken, dan kunde nog altijd es volledig de pc formatteren...
                                      nuja, als jij het zo zegt, zal het wel zo zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                        heb het spel net terug binnen gedaan bij de filmboer. Ik ga nog eventjes wachten om het aan te kopen. Heb nog snel een Cadillac XLR-V gekregen die'k bij de aankoop van een Lamborghini Gallardo Spyder heb mogen verkopen.
                                        Die cadillac heb ik nog niet, die staat zo bij mijn dealer in het rood, out of stock. Hoe kan ik die wel krijgen?

Comment

• Weet er iemand hoe je in de PS2 versie manueel kan schakelen? Die automatisch boite ligt me zo niet !

Comment

Working...
                                          X