Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
    denk je dat je die challenge zou kunnen aanduiden op de kaart ?
    ongeveer ?

Het is me net opgevallen dat je al champion moet zijn om die challenge te krijgen

Je moet na de start in de andere richting rijden, een XJ220 kost niet zoveel en heeft een top van 341 dus het is heel eenvoudig om die 290 te halen.

Comment

• Diezelfde bestaat ook voor de A klasses, 180MPH in heavy traffic...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
        Het is me net opgevallen dat je al champion moet zijn om die challenge te krijgen

Je moet na de start in de andere richting rijden, een XJ220 kost niet zoveel en heeft een top van 341 dus het is heel eenvoudig om die 290 te halen.

thx so much

"champion", is dat nog beter dan "expert" ?
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ja tuurlijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Ja tuurlijk!
            NAAAAAAAAARGH

en die sjelensj van jou, waar zit die ergens aub rij naar de ?
            1994 Mercedes SL320
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Champion!
              En als je me nu excuseert, ik ga even harder dan 195 rijden in TDU.

Comment

Diezelfde bestaat ook voor de A klasses, 180MPH in heavy traffic...
                Maar deze brengt 75000 op, die voor de A klasses is minder dacht ik.

Voor expert is er trouwens ook zo'n eenvoudige maar dan met 7 flitspalen, die brengt 40000 op en je hebt een C klasse auto nodig. Die is gemakkelijk op 2 minuten te doen, dus op een half uurtje rondbollen komt er 600000$ binnen

Comment

• er is ook eentje, "tunnel", die 45.000 opbrengt voor 1 minuut is wel geen gemakkelijke
                  1994 Mercedes SL320
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                    Maar deze brengt 75000 op, die voor de A klasses is minder dacht ik.
                    Nope, ook 70 of 75k

Daarnet beetje liggen spelen met huurauto's
                    Vertrokken met mijn Murcie naar het eerste huurbedrijf, me een Pontiac GTO weetikveel genomen (Vauxhall Monaro) in de goede hoop dat het een leuk autootje zou zijn... nou niet dus

Terug in mijn Murcie gestapt en meteen in 1ste volle trek weggereden, wat een beer toch
                    Volgende auto die me in het oog viel was een machtig blauwe SLR, had er al meermaals meegereden (zoals bijna alle auto's), maar deze keer wou ik hem hard aan de tand voelen...
                    En zo'n ding gaat toch ook wel echt serieus goed vooruit, minder snel als de SL65 (dat ding sleurt gewoon), maar wel vinniger en lichter, vooral als het op bochten aankomt, dat doet 'ie beter dan verwacht!
                    En de remmen...
                    Magistraal hard bijten doen ze! Op het aller, aller, allerlaatste moment van 260+ vol in de ankers en je staat nog net op tijd stil voor de achterbumper van je voorligger.
                    Op naar het volgende slachtoffer!

En het was, jawel, een F430! Een rode!
                    I hated it Nuja, de kleur dan toch.
                    Qua vergelijking met de Gallardo zijn ze écht wel aan elkaar gewaagd.
                    De F430 heeft mss een iets precieser stuur en is iets speelser, maar de Gallardo rijdt echt op rails en heeft merkbaar meer koppel, de Ferrari geraakt moeilijker weg in lage toeren, de Lambo heeft daar geen enkel probleem mee.
                    En toevallig kwam ik onderweg toch wel niet een oranje speelkameraadje tegen

De AI is nu niet bepaald het meest snelle wat er rondrijdt, vooral niet als het op bochten aankomt, maar op het rechte stuk was het toch telkens duidelijk, de Gally kwam vlotter van zijn plek weg, en bleef ook telkens van me wegrijden. Als het gelijk opging dan gaven we elkaar echt geen cm, maar eenmaal boven de 200 reed de Gallardo wél met meters van me weg...

Al bij al zeker geen slechte kar, die F430, maar ik zou hem wel in't geel nemen.

Next stop!
                    Deze keer een gele Exige gefixt!
                    Ok, de F430 had een redelijk precies stuur, maar de Exige is echt wel een enorme kart gewoon
                    Bergwegen zijn ongelofelijk hard doorheen te knallen, telkens tot 8000 toeren trekken, remmen, terugschakelen, door de bocht knallen en weer doortrekken
                    Ongelofelijke wegligging gewoon, dat ding snijdt door de bochten als een heet mes door de boter...

Onderweg het zusje van mijn Murcie tegengekomen en liggen spelen met nog wat andere karretjes

Wanna play?

En hoewel de Exige en de Murcie op papier tot 100 ongeveer even snel zijn, rijdt de Murcie gewoon keihard van me weg... vanuit stilstand gaat het nog, maar de Murcie heeft zo'n enorm lange 1ste (+-110), dat zodra 'ie in 2de zit hij volledig van me wegblaast...

Goede tip als je met een Audi A6 4.2 rijdt:

Een Exige raak je niet kwijt op bochtige wegen, oen!

Comment

• ga je me nu zeggen dat op PC de AI ook in van die exotics bolt? op ps2 rijden ze allemaal bijna in Wrangler of Compass look-a-likes

Comment

• op pc ook gewone karren, enkel andere online spelers in andere auto's.

Comment

• Das zo offline als offline maar kan zijn hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                            het is 111.000

als je van het standaardhuis vertrekt (goedkoopste huis dat je in het begin kon kopen):
                            linksaf, over de brug rechts en dan weer eerste of tweede links

timetrial noemt "traffic", je krijgt 4:34 om hem uit te rijden maar meestal lukt het in 3:55 of zo ... met (hier ben ik er weer mee ) Gallardo stage 3

is 111.000 credits en 6000 master points of zo

zalige timetrial
                            idd, 111 000 credits
                            ik heb die timetrial al eens gedaan in 3:39 maar je moet veel geluk hebben met het verkeer!

Comment

• Ik heb er vandaag mijn voormiddag aan gewijd.

Ik wou een Gallardo kopen, dus ik naar de lamboboer. Stond daar ook een Miura. Testritje mee gedaan. Ik wou hem direct kopen. Blijkbaar gaat dat niet als je de lamborghinicup nog niet hebt gewonnen. Om die cup te winnen leek een murcie de betere keus. Natuurlijk staan de murcielago's in een andere garage. 40 km moeten rijden met mijn groene Pontiac Trans Am met adelaar op de motorkap. (gekocht voor de fun) Ik heb dan een gele Murcielago roadster gekocht, maar van die Lamborghinicup (of club??) is nog geen spoor te bekennen. Ik ben wel al vice president van de V12 cup. Die Mclaren F1 is nog net wat te sterk.

Comment

• Ik heb een Skyline gekocht voor de D class races. leuke auto. nu is hij ook stage 3 getuned, was gratis door het winnen van een club :d

Comment

• Daarjuist nog ff gespeeld. Ik heb ineens mijn Gallardo Stage 3 getuned en ineens is het een heel andere auto . Waar hij vroeger mooi de bochten pakte is het nu echt werken. Ook met een pagani en een mclaren F1 moeten wegbrengen. Beide maken een zot geluidje, maar mijn voorkeur gaat naar de mclaren. Gewoon boven de 300 zitten en ge merkt daar nog niets van. Die kar blijft maar trekken en trekken. Ik denk wel dat ik die eens ga kopen.

@Vosje: Waar ergens kan je die SLR huren? Kan zijn dat ik hem al eens gezien heb ze, maar ik weet niet meer bij welk verhuur. Owja, ik zoek nog ergens waar ik een saleen kan huren

Comment

• De Saleen kun je op dezelfde plek huren als de SLR
                                    En de Enzo, en nog ander leuk spul.

Waar precies het was weet ik niet meer, denk in het oosten

Comment

De Saleen kun je op dezelfde plek huren als de SLR

ooow . Heb ik nog niet ontdekt precies
                                      morgen eens zien

Comment

De Saleen kun je op dezelfde plek huren als de SLR

kheb zitten rondtoeren en tis dus in het noorden hé kwiet
                                        Maar gevonden

Comment

• Ja, kan ook

Comment

Working...
                                          X