Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
    Uhu.
    Ik heb zoveel geld dat ik niet weet wat er mee te doen.
    Heb al een stuk of 10 Enzo's, ben alle huizen aan het opkopen, ...

Al werkte het spel, 'k heb 0$
    1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten

Al werkte het spel, 'k heb 0$
      Werkt het nog altijd niet met die tip van vorige pagina ?

Comment

Werkt het nog altijd niet met die tip van vorige pagina ?
        Ben te lui om te proberen

Snelkoppeling is het alleszinds niet
        1982 BMW E28 528i
        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Tss, te lui ze.

Comment

• Zeg vraagske, als ge een auto verkoopt, moet uw spel altijd open blijven of niet? (wellicht stomme vraag maja...voor zeker te zijn :p )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KnackyBall Bekijk Berichten
              Zeg vraagske, als ge een auto verkoopt, moet uw spel altijd open blijven of niet? (wellicht stomme vraag maja...voor zeker te zijn :p )
              Nop, dat gaat gewoon verder als je TDU niet speelt en/of als je PC uitstaat.

Comment

• In welke map is je TDU-savegame opgeslagen? Welke bestand?

Bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                  In welke map is je TDU-savegame opgeslagen? Welke bestand?

Bedankt
                  In "Mijn Documenten" zou er een map moeten zijn van TDU, en daarin zit de map Savegame en daarin zit dan weer "Playersave, maar wel document het precies is...Geen idee, denk dat ze alletwee even belangrijk zijn."

Comment

In "Mijn Documenten" zou er een map moeten zijn van TDU, en daarin zit de map Savegame en daarin zit dan weer "Playersave, maar wel document het precies is...Geen idee, denk dat ze alletwee even belangrijk zijn."
                    Ik vind geen mappen met die naam

Ik heb enkel de mappen: Data DFE, Euro en Extras.

Of is het de hele map Data DFE die ik moet kopiëren?

Comment

Ik vind geen mappen met die naam

Ik heb enkel de mappen: Data DFE, Euro en Extras.

Of is het de hele map Data DFE die ik moet kopiëren?
                      Mmm, er zou ergens een map moeten rondslingeren van TDU met al je persoonlijke savegames en foto's erin, probeer die te vinden.
                      't Heeft niks te maken met de mappen die je hierboven opnoemt.

Comment

Mmm, er zou ergens een map moeten rondslingeren van TDU met al je persoonlijke savegames en foto's erin, probeer die te vinden.
                        't Heeft niks te maken met de mappen die je hierboven opnoemt.
                        Gevonden! Bedankt!

Ik was aan het zoeken in de TDU-map bij Program Files, maar de savegames stonden in TDU-map bij Mijn documenten

Comment

Gevonden! Bedankt!

Ik was aan het zoeken in de TDU-map bij Program Files, maar de savegames stonden in TDU-map bij Mijn documenten
                          Ziet ge wel.

Comment

• Zijn er nog mensen die het spel spelen ?
                            Ik alvast wel :

Comment

• Tslingert hier ergens rond, geen tijd meer gehad eigenlijk.

Comment

• Ik heb het liggen voor PSP. Sinds ik echter een XBOX 360 kocht, is het toch al lang geleden dat ik het nog speelde.
                                Ik heb trouwens eens per ongeluk mijn hele geschiedenis in dat spel gewist. Dat was toch echt wel balen.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• ik speel het spel ook. ik heb het al wel uitgespeeld, maar het blijft leuk om gewoon te cruisen.

Comment

• Ik ben het de laatste dagen ook weer aan't spelen, enkele soundmods gedownload waardoor de V8's in de RS4, CLK en SLR een héél pak beter klinken. De RS4 is nu een genot om mee te rijden.
                                    Ook de Skyline, 350Z en SL65 hebben een soundmodje

Overigens heb ik ook een gele F430 toegevoegd aan mijn collectie, km stand : 5 km
                                    De RS4 heb ik gelijktijdig gekocht, km stand: 250 km

Dus: RS4 > F430
                                    Nu eens gaan zien voor een McLaren F1

Comment

• De McLaren F1 is mijn favoriet, over de hele lijn bekeken de beste wagen vind ik: beste topsnelheid (allez, er zijn een paar snellere wagens, maar hij moet er niet veel voor onderdoen), beste handeling, kan je gewoon mee cruisen, traag door stad of hard over lange wegen mee gaan,...

En als je online een paar mensen hebt waarmee je op regelmatige basis kan afspreken...

Comment

Working...
                                      X