Jammer dat dat vliegtuig stilstaat.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Zondagsrijders
Versnellinkje of 3-4 terug, pedaaltje plat en genieten van de demonen die vrijkomen tot 240.... en dan remmen, want je mag er maar 70.
Tja....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenJammer dat dat vliegtuig stilstaat.
Comment
-
-
Zalige foto's idd, vooral die laatste.
Vraagje: tunen jullie je auto's eigenlijk ?
Ik persoonlijk vind het wel handig voor bepaalde wagens, maar ik vind het echt onozel dat iedereen een Ferrari Enzo, McLaren F1,...gaat tunen. De meeste wagens tune ik niet, maar er zijn uitzonderingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenZalige foto's idd, vooral die laatste.
Ik persoonlijk vind het wel handig voor bepaalde wagens, maar ik vind het echt onozel dat iedereen een Ferrari Enzo, McLaren F1,...gaat tunen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenZalige foto's idd, vooral die laatste.
Ik persoonlijk vind het wel handig voor bepaalde wagens, maar ik vind het echt onozel dat iedereen een Ferrari Enzo, McLaren F1,...gaat tunen. De meeste wagens tune ik niet, maar er zijn uitzonderingen.
De Saleen om de snelste te hebben, de CLS omdat 'ie anders zo'n baggere 250 doet aan 7000 rpm
En de Gallardo omdat 'ie dan leuker rijdt
Voor de rest vind ik dat ook vrij belachelijk. En het is jammer dat je alleen maar de cijfers ziet veranderen, qua geluid of uiterlijk merk je niet veel (dan heb ik het niet over spoilers en zo)
Comment
-
Reynaerde, op welk platform speel je eigenlijk?
Weet iemand of de versie van XBOX 360 veel leuker is dan die van PSP?
Feit is dat je op de PSP een on/off-karakter hebt op gas te geven. Op de Xdoos zal dat allicht niet zo zijn, vanwege de betere controller.
Mss moet ik TDU voor dat Microsoft-ding ook maar eens in huis halen. Mocht iemand het spel verkopen ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenReynaerde, op welk platform speel je eigenlijk?
Weet iemand of de versie van XBOX 360 veel leuker is dan die van PSP?
Feit is dat je op de PSP een on/off-karakter hebt op gas te geven. Op de Xdoos zal dat allicht niet zo zijn, vanwege de betere controller.
Mss moet ik TDU voor dat Microsoft-ding ook maar eens in huis halen. Mocht iemand het spel verkopen ....
Comment
-
Zalig Ik krijg echt terug zin
Maar kan het niet spelen, doordat mij pc een foutmelding geeft..
De pc waar ik het op speelde (Vista) geeft altijd een foutmelding "blue-screen" ofzo. Soms net als ik het opstart, soms als ik een 10-tal min. aan het spelen ben.
Verder heb ik nog een oudere pc (Xp)(aangesloten op hetzelfde scherm, zodat ik kan switchen), maar die juist niet sterk genoeg is. Dus die gebruik ik voor dingen als MSN, word, e.d. En de laptop (ook Vista) is geen optie, want daar speel ik nooit spelletjes op.
Dus de Vista is de enigste optie, maar die geeft foutmelding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenReynaerde, op welk platform speel je eigenlijk?
Ik speel met alles op het maximum en het ziet er echt knap uit
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
De pc waar ik het op speelde (Vista) geeft altijd een foutmelding "blue-screen" ofzo. Soms net als ik het opstart, soms als ik een 10-tal min. aan het spelen ben.
Anders je Directx eens updaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenVista is bagger ²
Maar op de pc waar ik nu zit, is Vista wel goed. Hier klaag ik er niet over. Alles werkt perfect zonder problemen of foutmeldingen.
Maar op mijn andere Vista, waar ik dus spelletjes op speel, heb ik problemen. Echt kl*te
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenIk had inderdaad beter gevraagd om er een Xp op te zetten..
Maar op de pc waar ik nu zit, is Vista wel goed. Hier klaag ik er niet over. Alles werkt perfect zonder problemen of foutmeldingen.
Maar op mijn andere Vista, waar ik dus spelletjes op speel, heb ik problemen. Echt kl*te
Tis focking traag
Comment
Comment