Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jammer dat dat vliegtuig stilstaat.

Comment

• Zondagsrijders

Versnellinkje of 3-4 terug, pedaaltje plat en genieten van de demonen die vrijkomen tot 240.... en dan remmen, want je mag er maar 70.

Tja....
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
        Jammer dat dat vliegtuig stilstaat.
        Nee hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten

Tja....
          Te zalig.

Vosje

Comment

• Zalige foto's idd, vooral die laatste.
            Vraagje: tunen jullie je auto's eigenlijk ?
            Ik persoonlijk vind het wel handig voor bepaalde wagens, maar ik vind het echt onozel dat iedereen een Ferrari Enzo, McLaren F1,...gaat tunen. De meeste wagens tune ik niet, maar er zijn uitzonderingen.
            Last edited by ; 17/02/2008, 13:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
              Zalige foto's idd, vooral die laatste.
              Ik persoonlijk vind het wel handig voor bepaalde wagens, maar ik vind het echt onozel dat iedereen een Ferrari Enzo, McLaren F1,...gaat tunen.
              Ik tjoen alles

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                Zalige foto's idd, vooral die laatste.
                Ik persoonlijk vind het wel handig voor bepaalde wagens, maar ik vind het echt onozel dat iedereen een Ferrari Enzo, McLaren F1,...gaat tunen. De meeste wagens tune ik niet, maar er zijn uitzonderingen.
                Sommige tune ik, zoals men Saleen, mijn CLS en mijn Gallardo Spyder.
                De Saleen om de snelste te hebben, de CLS omdat 'ie anders zo'n baggere 250 doet aan 7000 rpm
                En de Gallardo omdat 'ie dan leuker rijdt

Voor de rest vind ik dat ook vrij belachelijk. En het is jammer dat je alleen maar de cijfers ziet veranderen, qua geluid of uiterlijk merk je niet veel (dan heb ik het niet over spoilers en zo)

Comment

• Reynaerde, op welk platform speel je eigenlijk?

Weet iemand of de versie van XBOX 360 veel leuker is dan die van PSP?
                  Feit is dat je op de PSP een on/off-karakter hebt op gas te geven. Op de Xdoos zal dat allicht niet zo zijn, vanwege de betere controller.
                  Mss moet ik TDU voor dat Microsoft-ding ook maar eens in huis halen. Mocht iemand het spel verkopen ....
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik heb dit spel op de 360, als Classic gekocht. Leuk, maar er zijn betere racegames. De combinatie van free-roaming en een dashboard view is wel zeldzaam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                      Reynaerde, op welk platform speel je eigenlijk?

Weet iemand of de versie van XBOX 360 veel leuker is dan die van PSP?
                      Feit is dat je op de PSP een on/off-karakter hebt op gas te geven. Op de Xdoos zal dat allicht niet zo zijn, vanwege de betere controller.
                      Mss moet ik TDU voor dat Microsoft-ding ook maar eens in huis halen. Mocht iemand het spel verkopen ....
                      Ik denk dat het spel idd het beste tot z'n recht komt op De XBox 360 en de PC.

Comment

• Nog wat van mij:

Comment

• Comment

• :

Comment

• Zalig Ik krijg echt terug zin

Maar kan het niet spelen, doordat mij pc een foutmelding geeft..

De pc waar ik het op speelde (Vista) geeft altijd een foutmelding "blue-screen" ofzo. Soms net als ik het opstart, soms als ik een 10-tal min. aan het spelen ben.

Verder heb ik nog een oudere pc (Xp)(aangesloten op hetzelfde scherm, zodat ik kan switchen), maar die juist niet sterk genoeg is. Dus die gebruik ik voor dingen als MSN, word, e.d. En de laptop (ook Vista) is geen optie, want daar speel ik nooit spelletjes op.

Dus de Vista is de enigste optie, maar die geeft foutmelding.

Comment

• Vista is bagger ²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                  Reynaerde, op welk platform speel je eigenlijk?
                                  PC, niet letten op de graphics, die zijn totaal niet representatief voor de werkelijke ingame graphics
                                  Ik speel met alles op het maximum en het ziet er echt knap uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                    Vista is bagger ²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

De pc waar ik het op speelde (Vista) geeft altijd een foutmelding "blue-screen" ofzo. Soms net als ik het opstart, soms als ik een 10-tal min. aan het spelen ben.
                                      tdu-fixer eens proberen, dat verwijdert een bestand in 1 van je tdu mappen waardoor die fout voorlopig niet meer voorkomt, heb dat ook moeten doen (bij mij bleef wel het hele spel hangen)

Anders je Directx eens updaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                        Vista is bagger ²
                                        Ik had inderdaad beter gevraagd om er een Xp op te zetten..

Maar op de pc waar ik nu zit, is Vista wel goed. Hier klaag ik er niet over. Alles werkt perfect zonder problemen of foutmeldingen.

Maar op mijn andere Vista, waar ik dus spelletjes op speel, heb ik problemen. Echt kl*te

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                          Ik had inderdaad beter gevraagd om er een Xp op te zetten..

Maar op de pc waar ik nu zit, is Vista wel goed. Hier klaag ik er niet over. Alles werkt perfect zonder problemen of foutmeldingen.

Maar op mijn andere Vista, waar ik dus spelletjes op speel, heb ik problemen. Echt kl*te
                                          Waarom is Vista dan beter?

Tis focking traag

Comment

Working...
                                          X