Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
tdu-fixer eens proberen, dat verwijdert een bestand in 1 van je tdu mappen waardoor die fout voorlopig niet meer voorkomt, heb dat ook moeten doen (bij mij bleef wel het hele spel hangen)
Anders je Directx eens updaten.
Dit zal ik eens proberen vanavond ofzo. Nu ben ik niet thuis.
Goh jah, ik kan geen enkel argument aangeven waarom Vista beter zou zijn. Buiten het feit dat hij er een beetje beter uitziet + dingen als een Word doc. die je wat mooier kan maken enzo.. Maar voor de rest
Maar die pc is overtlaatst nieuw aangekocht, dus traag is hij bij mij zeker niet.
Goh jah, ik kan geen enkel argument aangeven waarom Vista beter zou zijn. Buiten het feit dat hij er een beetje beter uitziet + dingen als een Word doc. die je wat mooier kan maken enzo.. Maar voor de rest
Maar die pc is overtlaatst nieuw aangekocht, dus traag is hij bij mij zeker niet.
maar toch trager om in te laden dan xp, niet?
Ik ben nog content van men xp, als het echt niet anders kan... vista.
Ik ben nog content van men xp, als het echt niet anders kan... vista.
Vista opent zo'n introductie scherm enzo, maar dat kan je uitschakelen. Ik denk dat het ongeveer wat gelijk ligt, maar je moet wel een redelijk (veel) krachtigere pc hebben voor Vista even snel te laten draaien als Xp..
Ik ben ook nog méér dan content van mijn Xp, daarom dat ik vaak op mijn "oude" pc zit (Xp) en die Vista enkel gebruik voor spelletjes. Maar TDU slaat tilt op die Vista, dusjah
Vista opent zo'n introductie scherm enzo, maar dat kan je uitschakelen. Ik denk dat het ongeveer wat gelijk ligt, maar je moet wel een redelijk (veel) krachtigere pc hebben voor Vista even snel te laten draaien als Xp..
Ik ben ook nog méér dan content van mijn Xp, daarom dat ik vaak op mijn oude pc zit (Xp) en die Vista enkel gebruik voor spelletjes. Maar TDU slaat tilt op die Vista, dusjah
Dat is misschien om dat TDU er voor Vista was? Kan zijn dat 'ie maar gedeeltelijk compatibel is, best eens 'n updatetje uitvoeren.
Dat is misschien om dat TDU er voor Vista was? Kan zijn dat 'ie maar gedeeltelijk compatibel is, best eens 'n updatetje uitvoeren.
TDU was allesinds compatibel met Vista, stond op de doos achteraan. Maar er zullen wel wat foutjes inzitten, zodat hij maar gedeeltelijk compatibel is.
Ik ga vanavond ofzo eens doen zoals Reynaerde zei een paar posts geleden. Hopelijk lukt het dan..
TDU was allesinds compatibel met Vista, stond op de doos achteraan. Maar er zullen wel wat foutjes inzitten, zodat hij maar gedeeltelijk compatibel is.
Ik ga vanavond ofzo eens doen zoals Reynaerde zei een paar posts geleden. Hopelijk lukt het dan..
Ik denk dat het spel idd het beste tot z'n recht komt op De XBox 360 en de PC.
Omdat het beeld groter is, bedoel je allicht. Vraag is of er nog wezenlijke verschillen zijn buiten de betere controller van de 360 en het grotere beeld van de TV.
Ik heb nu die tdu-fix gedaan zoals Reynaerde zei, en heb het eventjes gespeeld (offline). Alles ging goed, zonder problemen.
Dus ik wilde met mijn stuurtje spelen, omdat dit véél vlotter gaat kwa besturing. Sluit het aan, start TDU op en nog altijd alles goed (ook offline).
Tot ik mijn garage wil verlaten, krijg ik weer zo'n bluescreen. Dus ik heb zo'n licht vermoeden dat het aan mijn stuurtje zou kunnen liggen..
Het is een Trustmaster Enzo Ferrari Force Feedback.
Ik had dit al in het verleden gedaan, maar nu is de laatste driver van 22/11/07. En toen had ik de moed al lang opgegeven. Dus ik ga deze nu eens downloaden, en nogmaals proberen.
Ik heb die dus gedownload, en het was dus blijkbaar een oudere versie die ik had. Ik had nog de FFB en de nieuwe was FFD (de 4de versie blijkbaar).
Alles ging weer vlot, was wat met een F430 aan het rijden. Heb dit toch wel een tijdje uitgehouden, maar plotseling was het gedaan. Weer dat bluescreen en afgesloten.
Volgens mij staat het Atariforum vol van zo'n klachten, maar er is denk ik een oplossing voor...'k Wil morgen er wel eens voor zien, heb nu niet echt tijd.
Ik vind Hardcore ook niet echt geweldig trouwens. Mensen zeggen altijd dat ik Hardcore moet nemen omdat het veel realistischer is, maar het onderstuur is gigantisch en het geheel voelt te traag aan naar mijn gevoel.
Liever de gewone mode. Het is misschien ook niet helemaal realistisch, maar het roept de goede oude sfeer van NFS op (toen dat nog een geweldige serie was), en 't blijft in het realistische sfeertje zitten. Niet zoals GTR bvb, maar toch.
Wanneer beginnen die nieuwe auto's eens te komen?
Ik vind het behoorlijk bagger om langs de Lexus dealer te rijden die altijd gesloten is, of om bij trade een Saleen mustang te zien die nergens te koop is, of die filmpjes van RUF op youtube
Wanneer beginnen die nieuwe auto's eens te komen?
Ik vind het behoorlijk bagger om langs de Lexus dealer te rijden die altijd gesloten is, of om bij trade een Saleen mustang te zien die nergens te koop is, of die filmpjes van RUF op youtube
Ik haat het om te zeggen, maar...Schrijf ze maar op je buik.
Het spel is bijna een jaar uit voor de pc, en er zouden op geregelde tijdstippen auto's komen...Dan zou er al lang iets moeten gepasseerd zijn.
Ik had ook graag een 250 GTO, een Diablo GT,...gehad, maar da's misschien voor TDU2 (als die ooit komt).
Oja, die Saleen is wél te krijgen hoor: gewoon een Ford Mustang kopen, naar de Amerikaanse tuningshop en dan als tuningsoptie Saleen ipv Ford pakken.
Comment