Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenKrijg je dan ook die optische gizmo?
Wat een lelijke velgen
En het blijft een baggerbak
Zijn er nog zo van die tips & tricks?
Daarnet met identiek dezelfde McLaren F1 gereden als de mijne... alleen had deze rode accenten in het interieur, wat bij mijne niet selecteerbaar was
Comment
-
Ik heb dit gevonden. Deze kampt blijkbaar met hetzelfde probleem, want ergens onder configuratiescherm staat er ook iets over problemen met de NVIDIA Graphics Driver.
Alleen heeft deze op het einde nog altijd problemen, en is er geen reactie meer gekomen.
Dit zou het wel eens kunnen zijn..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenBlijkbaar wel
Wat een lelijke velgen
En het blijft een baggerbak
Zijn er nog zo van die tips & tricks?
Daarnet met identiek dezelfde McLaren F1 gereden als de mijne... alleen had deze rode accenten in het interieur, wat bij mijne niet selecteerbaar was
Btw, ik kon mijn interieur van m'n McLaren ook niet kiezen hoor, is gewoon zwart met rode accenten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenBtw, ik kon mijn interieur van m'n McLaren ook niet kiezen hoor, is gewoon zwart met rode accenten.
Die delivery car was identiek dezelfde kleur, maar had dus rode accenten....
Nuja, niet dat ik het erg vind, maar gewoon raar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenGoh, Quattro DT, misschien kan je een backup maken van uw savegame en het spel opnieuw installeren ? Je weet nooit.
Het valt natuurlijk altijd te proberen, enkel het spel. Zal dit straks misschien eens doen..
Comment
-
In de Carrefour ligt de XBOX 360-versie nu voor 20 €. Ik heb even getwijfeld, maar ik heb altijd het gevoel dat het goedkoper kan dan in die winkel. Toch voor CD's en games.
NFS Carbon lag er trouwens (voor hetzelfde platform) voor amper 10 €.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenVoor te cruisen is het leuk genoeg vind ik
Voor te racen is het wel bagger.
Comment
-
Ik heb nu eens de TDU geinstaleerd op een andere pc (wel een laptop). Alles in +/- hetzelfde, enkel de grafische kaart zou iets minder sterk zijn, maar haalt zeker de minimum vereisten.
Wel, en als ik hier mijn stuurtje aansluit, wilt hij niet opstarten en geeft hij een foutmelding. Als ik de USB van het stuurtje eruit haal, start het spel op en heeft hij geen problemen rijdt hij gewoon goed.
Dus het zou wel eens aan de combinatie van Vista/TDU/stuurtje kunnen liggen? Want andere (iets oudere) spelletjes speel ik dan weer wel zonder problemen met het stuur en Vista.
Het gaat hier over een Thrustmaster Enzo Ferrari Force Feedback.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenJa, ik denk niet echt dat het het stuur zelf is, maar in combinatie met Vista...
Ik zou zeggen: XP er terug opsmijten, maarja, dat gaat natuurlijk niet in 1-2-3.
Ik had anders gedacht aan zo'n G25 van Logitech, tot ik de prijs ervan zag
Ik weet echt nimeer wat te doen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenNeen inderdaad, das een feit.
Ik had anders gedacht aan zo'n G25 van Logitech, tot ik de prijs ervan zag
Ik weet echt nimeer wat te doen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenUiteindelijk valt ongeveer 250 € (zoveel kost dat toch, right?) toch mee? Als je bekijkt wat je ervoor in de plaats krijgt toch. En als je op PC speelt, moet je al geen console bij kopen, welke nog meer kost.
Ik heb ondertussen wat opzoek werk gedaan, onderandere het topic van de G25 hier op het forum gelezen. En ben wel redelijk verschoten hoe dat ineen steekt etc, héél anders dat hetgene ik nu heb.
Ik neem het allesinds in overweging, misschien met het geld dat ik voor mn verjaardag heb gekregen..
Edit: En na wat google'en heb ik dit topic gevonden. Het is van een persoon die hem helemaal uit elkaar heeft gehaald, en kijk nu naar die pedalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenJa, daar heb je wel een punt.
Ik heb ondertussen wat opzoek werk gedaan, onderandere het topic van de G25 hier op het forum gelezen. En ben wel redelijk verschoten hoe dat ineen steekt etc, héél anders dat hetgene ik nu heb.
Ik neem het allesinds in overweging, misschien met het geld dat ik voor mn verjaardag heb gekregen..
Edit: En na wat google'en heb ik dit topic gevonden. Het is van een persoon die hem helemaal uit elkaar heeft gehaald, en kijk nu naar die pedalen
Wel ja, het is door dergelijke commentaren dat ik de indruk heb dat je wel degelijk waar voor je geld krijgt. Zelf heb ik er geen ervaring mee hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenWel ja, het is door dergelijke commentaren dat ik de indruk heb dat je wel degelijk waar voor je geld krijgt. Zelf heb ik er geen ervaring mee hoor.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de G25? Want zijn jullie bevindingen? Voor-/nadelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIn de Carrefour ligt de XBOX 360-versie nu voor 20 €. Ik heb even getwijfeld, maar ik heb altijd het gevoel dat het goedkoper kan dan in die winkel. Toch voor CD's en games.
NFS Carbon lag er trouwens (voor hetzelfde platform) voor amper 10 €.
Ik vind het een zalig spel, alleen race ik helemaal niet graag, ik rijd enkel rond voor de leut...
CLK-DTM AMG is mijn favo in elk geval. Zotte kar... Echt zotte kar...
Comment
Comment