Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
    't Is de moeite op 360 hoor...

Ik vind het een zalig spel, alleen race ik helemaal niet graag, ik rijd enkel rond voor de leut...

CLK-DTM AMG is mijn favo in elk geval. Zotte kar... Echt zotte kar...
    I understand.
    Donderdag nog eens TDU gespeeld op PSP, gewoon het spel zelf, niet online. Ik vind het in feite te stresserend om altijd weer die wedstrijden te rijden.
    Een paar maand geleden heb zo een cheat gedownload zodat ik meteen met alle beschikbare karren kan rijden, maar ik heb die nog niet geïnstalleerd. Intussen ben ik uiteraard vergeten hoe ik dat in orde kan brengen.
    Straks nog een beetje Halo-spelletjes spelen. En mss een beetje PGR4.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oh, Karel, als je een bangelijk spel zoekt voor de 360 : Mass Effect.

Ik heb het vorige week gekocht en ben meteen hooked geraakt.

't Is een space-action-RPG van de makers van Baldur's Gate en Neverwinter Nights.

Mix van adventure, 3rd-person-shooter en heel veel conversaties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
        Oh, Karel, als je een bangelijk spel zoekt voor de 360 : Mass Effect.

Ik heb het vorige week gekocht en ben meteen hooked geraakt.

't Is een space-action-RPG van de makers van Baldur's Gate en Neverwinter Nights.

Mix van adventure, 3rd-person-shooter en heel veel conversaties.

Die naam zegt me wel iets. De andere spelletjes van de makers zeggen mij niets.
        Ik ga eens wat reviews over dat spel zoeken. Thx for the advice!
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Het probleem is ondertussen opgelost. Ik kan dus terug TDU spelen, eindelijk

Het probleem was blijkbaar de combinatie van mijn oude stuurwiel/Vista/TDU. Ik wou toch bijna een nieuw kopen, dus heb maar van de gelegenheid geprofiteerd om het nu te doen.

Het staat ook al in het Logitech G25 topic, het is dus zo eentje geworden! Gewoon een te zalig stuur, echt een aanrader voor de mensen die het er willen aan geven en kwaliteit zoeken. Want dat voel je, die kwaliteit.

Toen ik het daarstraks uitpakte, zei mijn mama "De meeste hebben nog eens geen leren stuur en pook in hun auto.."

Comment

• Speelt ge online ?
            Eens afspreken om te cruisen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
              Speelt ge online ?
              Eens afspreken om te cruisen ?
              Nu speel ik al een paar dagen offline, omdat mn breedband blijkbaar op is..

Maar ik speel dus ook online , enja lijkt me geen slecht idee afspreken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                Nu speel ik al een paar dagen offline, omdat mn breedband blijkbaar op is..

Maar ik speel dus ook online , enja lijkt me geen slecht idee afspreken
                Ik ben verschillende uren online vandaag en morgen, Orecaracing in het spel, dus als ge me tegenkomt...
                Je kan me meestal vinden in de stad, het circuit of de vuurtoren in de linker bovenhoek.

Comment

Ik ben verschillende uren online vandaag en morgen, Orecaracing in het spel, dus als ge me tegenkomt...
                  Je kan me meestal vinden in de stad, het circuit of de vuurtoren in de linker bovenhoek.
                  Oke. Op het circuit geraakt ik nog altijd niet, nog wat extra punten moeten halen

Ik wil dus online spelen, komt erop dat ik de laatste update niet heb (Als ik offline speel heb ik de RS 4 en Skyline?!), bon ik download hem toch komt erop dat ik dit al geinstaleerd heb. Als ik dan terug online wil, komt erop dat ik de laatste update niet heb..

Comment

• Herinstalleerd en nu werkt het

Mijn naam is Quattro_Pilot

Comment

• Dat waard gij.
                      O verdomme toch...

Comment

Dat waard gij.
                        O verdomme toch...
                        Ik heb u nu tegengekomen, maar na die race benk u weer kwijtgeraakt..

Ik sta aan de vuurtoren..

Comment

• Mijn excuses, was al met iemand anders gaan cruisen...
                          Maar hopelijk daarjuist een beetje goedgemaakt, en we doen het zeker nog eens over.

Comment

Mijn excuses, was al met iemand anders gaan cruisen...
                            Maar hopelijk daarjuist een beetje goedgemaakt, en we doen het zeker nog eens over.
                            Das nx ze

Ja tuurlijk Moeten we zeker nog eens over overdoen

Comment

• Je zou voor minder het vliegend krijgen, nu heb ik dat spel en ik laat de DVD thuis liggen...
                              Enfin m'n eerste indrukken (een jaar na datum... ): vet spel! Ik vind het eiland wel wat eentonig, het vetste vind ik al die wagens...

Comment

• 'k heb ook nog is herinstalled om een driftje te placeren

resultaat:

front wheel lift ^^ :

Last edited by ; 04/03/2008, 01:27.

Comment

• Zalige kleurencombinatie voor de Camaro.

Comment

Zalige kleurencombinatie voor de Camaro.
                                    zowaar 1 van m'n favo karren, écht

nog 2 pics:

Comment

• Heb een BRG Caterham CSR 260 gekocht. Baggerkar, zo blijkt nu...
                                      Verder een blauwe TT, zilveren ZO6 (briljante bak voor dat geld) en een rood/witte Ducati Monster.

Comment

• Ik heb een zwarte Z06, full black en getuned
                                        -> DIK

Wheelspin tot in 4de ofzo

Comment

• Voor mij blijft de CLK-DTM AMG de beste kar in 't spel.

Comment

Working...
                                          X