Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zaaaaaaaaaalig !
Ik heb die €10 er voor over, 'k speel het spel immers al bijna een jaar, heb een leuke online vriendenkring waar ik regelmatig mee afspreek enz, dus ja, 'k ga het kopen. Geweldig nieuws op een doordeweekse woensdag, zitten een paar absolute droomkarren bij !
Vergeet niet dat dit maar een deel is van de auto's! Ik benadruk het met plezier dat er liefst 45 zullen inzitten!
@Oreca: thx, die cruises in groep waren met mannen van 9lives forum. Geen idee wanneer de carpack komt. Aangezien ze met dertijd auto's revealen denk ik niet dat het voor deze week zal zijn.
Ik ben het nu al beu...
Ik ben echt niet gemaakt voor spellen, direct gefrustreerd als ik 2 of meer keer een race moet proberen en zo...
En er zijn geen doelen meer in het spel, als ik de hele dag speedtrials doe dan kan ik ook alle karren en huizen kopen dus ja...
Ik speel het spel nog niet zolang en ver ben ik nog niet geraakt (wegens tijdsgebrek)
Kan iemand cheats voor ps2 es samenvatten ipv van 86 pag lezen kan ik dan gamen
Ik ben het nu al beu...
Ik ben echt niet gemaakt voor spellen, direct gefrustreerd als ik 2 of meer keer een race moet proberen en zo...
En er zijn geen doelen meer in het spel, als ik de hele dag speedtrials doe dan kan ik ook alle karren en huizen kopen dus ja...
Ik doe ook niets meer van challenges ofzo... Gewoon cruisen Nu wachten op de carpack. Denk wel dat ik het koop, al was het maar om met nieuwe wagens te kunnen rijden.
Ik doe ook niets meer van challenges ofzo... Gewoon cruisen Nu wachten op de carpack. Denk wel dat ik het koop, al was het maar om met nieuwe wagens te kunnen rijden.
Die Challenges zijn vooral hatelijk als je tegen de computer speelt. De tegenstand rijdt immers altijd even goed. Jij bent de enige die fouten maakt. Ik vind dat redelijk stressy, en dat geldt in feite voor de meeste racespelletjes.
Man, dat spel blijft echt ongelooflijk zalig.
Speel dat nu al bijna een jaar, nog altijd niet op uitgekeken.
En met die nieuwe wagens wordt het echt af.
Ga een speciale McLarengarage aanleggen: de ene dag eens met de gewone F1, de volgende met de GTR, dan de LM eens en dan weer de GT.
Euhm ergens in het zuidoosten zo'n 2 km inland is er eentje dacht ik, in redelijk bebost gebied. Is al maanden geleden dat ik het speelde dus ben niet zeker meer
Comment