Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nog effe picturetime

New VS old.... ik kon de murcie maar met moeite bijhouden.... heb de countach dan maar getuned

Last edited by ; 16/10/2008, 16:39.

Comment

• Tegen 273km/u over een heuveltje

Comment

• Quattro drift

Comment

• De EU carpack is ook available for download nu.

Comment

• hoe nemen jullie foto's? (heb geen handleiding hm hm hm ... )

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
              hoe nemen jullie foto's? (heb geen handleiding hm hm hm ... )
              tijdens het spel op P drukken en dan de tab photos nemen

Comment

• Van de auto's die ik nu heb is de Murciélago Stage 3 eigenlijk het zaligst, Ford GT Stage 3 eveneens.
                Saleen S7 TT Stage 3 is over the top.

Comment

• Vanavond carpack kopen Gisteren was de carpack na x-aantal uren terug offline nadat ze niet voldoende keys hadden.

Comment

• wel spijtig dat je een creditcard nodig hebt.. Die heb ik niet..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                      Van de auto's die ik nu heb is de Murciélago Stage 3 eigenlijk het zaligst, Ford GT Stage 3 eveneens.
                      Saleen S7 TT Stage 3 is over the top.
                      De Saleen moet je echt gewoon worden en je mag niet de neiging hebben hem continu te flooren, dan valt hij best wel mee hoor. Zalig op kaarsrechte stukken, in de bochten is hij wel wat lastiger. Maar tour of the island is best wel vlug om met die bolide

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultum Bekijk Berichten
                        wel spijtig dat je een creditcard nodig hebt.. Die heb ik niet..
                        En iemand anders? Lukt ook zo...

Comment

De Saleen moet je echt gewoon worden en je mag niet de neiging hebben hem continu te flooren, dan valt hij best wel mee hoor. Zalig op kaarsrechte stukken, in de bochten is hij wel wat lastiger. Maar tour of the island is best wel vlug om met die bolide
                          Die doe ik altijd met die Augusta Tamburini en al 2 keer afgeklokt op 53 minuten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                            En iemand anders? Lukt ook zo...
                            Zou eens moeten rondkijken. Zover had ik nog niet gedacht.
                            Moet je de CD key van je huidige TDU versie opgeven bij de aankoop of heeft deze er niets mee te maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultum Bekijk Berichten
                              Zou eens moeten rondkijken. Zover had ik nog niet gedacht.
                              Moet je de CD key van je huidige TDU versie opgeven bij de aankoop of heeft deze er niets mee te maken?
                              Nope, je krijgt een andere key bij het downloaden. Bij het installeren van het carpack moet je die invoeren.

Comment

Bij een keyboard heb je niet te kiezen...

Comment

Bij een keyboard heb je niet te kiezen...
                                  ooit als eens op hardcore mode gereden? Dat is pas the real stuff

Soms heb ik echt goesting om zo'n stuurtje te kopen...

Comment

• Wat is hardcore mode?

Comment

Wat is hardcore mode?
                                      als ik mijn spel opstart kan ik kiezen uit continue game en hardcore mode (ofzoiets) ... in hardcore mode reageert je wagen echt op de gevoeligheid van je gas enzo. Je wagen gaat heel anders reageren dan bij het gewoon spel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                        als ik mijn spel opstart kan ik kiezen uit continue game en hardcore mode (ofzoiets) ... in hardcore mode reageert je wagen echt op de gevoeligheid van je gas enzo. Je wagen gaat heel anders reageren dan bij het gewoon spel
                                        Is dit als je volledig het spel uitgespeeld hebt?

Comment

• Ah waarschijnlijk kan ik dat pas kiezen als ik champion ben?

Comment

Working...
                                          X