Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Van de auto's die ik nu heb is de Murciélago Stage 3 eigenlijk het zaligst, Ford GT Stage 3 eveneens.
Saleen S7 TT Stage 3 is over the top.
De Saleen moet je echt gewoon worden en je mag niet de neiging hebben hem continu te flooren, dan valt hij best wel mee hoor. Zalig op kaarsrechte stukken, in de bochten is hij wel wat lastiger. Maar tour of the island is best wel vlug om met die bolide
De Saleen moet je echt gewoon worden en je mag niet de neiging hebben hem continu te flooren, dan valt hij best wel mee hoor. Zalig op kaarsrechte stukken, in de bochten is hij wel wat lastiger. Maar tour of the island is best wel vlug om met die bolide
Die doe ik altijd met die Augusta Tamburini en al 2 keer afgeklokt op 53 minuten.
Zou eens moeten rondkijken. Zover had ik nog niet gedacht.
Moet je de CD key van je huidige TDU versie opgeven bij de aankoop of heeft deze er niets mee te maken?
Zou eens moeten rondkijken. Zover had ik nog niet gedacht.
Moet je de CD key van je huidige TDU versie opgeven bij de aankoop of heeft deze er niets mee te maken?
Nope, je krijgt een andere key bij het downloaden. Bij het installeren van het carpack moet je die invoeren.
als ik mijn spel opstart kan ik kiezen uit continue game en hardcore mode (ofzoiets) ... in hardcore mode reageert je wagen echt op de gevoeligheid van je gas enzo. Je wagen gaat heel anders reageren dan bij het gewoon spel
als ik mijn spel opstart kan ik kiezen uit continue game en hardcore mode (ofzoiets) ... in hardcore mode reageert je wagen echt op de gevoeligheid van je gas enzo. Je wagen gaat heel anders reageren dan bij het gewoon spel
Comment