Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    TDU fixer eens proberen (vind de link ni meer)
    hey, thanks, maat!!!
    door tdu fixer in te typen in google vond ik een site waarop stond dat je radial.cdb moest verwijderen onder c:\documents and settings\all users\application data\test drive unlimited...

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ja, dat doet dat

Comment

• Krijg je dan geen boetes meer?

Comment

• neenee, ik had het nogal ferm bont gemaakt en wel 8 keer een politiewagen helemaal overhoop gereden, 5 pogingen om ze los te rijden en onderweg 'k weet niet hoeveel ongevallen veroorzaakt, en 5 versperringen voorbijgevlogen als een stormram. Ik wou m'n centjes niet zien wegvliegen, dus wat doe ik? Net voordat ik "gestekt" word (tegengehouden dus boetebepaling):
          Ctrl-Esc, waardoor m'n test-drive minimaliseert en ik open task manager en kill het proces van het spel. Daardoor kon ik de keer nadien verderspelen zonder die mega boete. Maar ineens begon de miserie.

Door die "fix" kan ik nu wel weer verderspelen zonder miserie, maar heb nog altijd evenveel kans op boetes.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• 4 sterren = gedaan, die krijg je zo goed als niet meer kwijt

Comment

• vandaar m'n wanhoopsdaden

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ahzo.

Comment

• 3 heb ik zelfs nog nooit weg kunnen rijden Zelf al verstop ik met een kwartier in de bossen, dan nog blijft dat op 3 staan

Comment

• Verstoppen heeft nooit nut, als je blijft rijden gaan die wel weg.
                    Maar bij 3 sterren ben ik zo opgefokt dat ik overal tegen knal.
                    Trouwens, bij de Saleen Stage 3 heb je alleen de zesde versnelling nodig niet normaal hoe dat ding sleurt...

Comment

• Mja, de andere 5 versnelling is gewoon wielspin tegen de begrenzer in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                        3 heb ik zelfs nog nooit weg kunnen rijden Zelf al verstop ik met een kwartier in de bossen, dan nog blijft dat op 3 staan
                        nee, je moet de rechte stukken maximaal benutten voor volle petrol, bochtenwerk moet je wat berekender (kalmer) doen. En meestal kan je opzij voorbij een versperring. Zoniet: door de middenberm keren als het kan. En vooral zorgen dat je anderen niet meer raakt. Als je dat een eindje volhoudt, hoor je op de radio zeggen dat ze je aan het verliezen zijn. Als je dan het geluk hebt geen politiewagen meer tegen te komen die patrouilleert, is het bingo, dan zijn ze ineens weg

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                          nee, je moet de rechte stukken maximaal benutten voor volle petrol, bochtenwerk moet je wat berekender (kalmer) doen. En meestal kan je opzij voorbij een versperring. Zoniet: door de middenberm keren als het kan. En vooral zorgen dat je anderen niet meer raakt. Als je dat een eindje volhoudt, hoor je op de radio zeggen dat ze je aan het verliezen zijn. Als je dan het geluk hebt geen politiewagen meer tegen te komen die patrouilleert, is het bingo, dan zijn ze ineens weg
                          als ik 3 heb dan zit er op elke hoek van de straat één, maar oké ik zal morgen is testen . En als het mislukt dan zal ik u mijn rekeningnummer geven

Comment

• Ik snap al waarom 4 sterren zo moeilijk is
                            Er zijn er maar 3

Cadillac CTS-V rijdt wel lekker!
                            En mijn Ruf Rturbo op 370 kunnen klokken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                              als ik 3 heb dan zit er op elke hoek van de straat één, maar oké ik zal morgen is testen . En als het mislukt dan zal ik u mijn rekeningnummer geven
                              als 't niet lukt, moet je het eerst eens in 't echt proberen

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Blijft toch een zalig spel Is het carpack de moeite om aan te schaffen?

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Yep, zeker de moeite.
                                          Enkel de Ferrari F40 al is die €15 waard.
                                          Die wagen is LUID. Gisteren een uur ermee rondgereden en het deed pijn aan mijn oren.

Comment

Working...
                                          X