Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
    Ik heb TDU eens opnieuw geïnstalleerd, maar de besturing is echt niet in orde. Als ik bij hoge snelheid een kleine correctie wil uitvoeren, dan is de schok ineens zo groot dat hij oncontroleerbaar wordt. Hij stuurt dus veel te direct bij hoge snelheid, maar bij lage snelheid dan weer eigenlijk niet echt. Het is zeer moeilijk om precies te sturen.
    Iemand een oplossing?
    Mm, ergens in het opties menu kunt ge de gevoeligheid van besturing instelling dacht ik.

Comment

• Vandaag stond er ineens een Audi RS4 en een nissan skyline in de audi en nissan garage, zonder dat ik iets gedaan heb, is dit normaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
        Vandaag stond er ineens een Audi RS4 en een nissan skyline in de audi en nissan garage, zonder dat ik iets gedaan heb, is dit normaal?
        Mmm, misschien heb je een corrupte savegame ?
        Verder is er niets gewijzigd ?

Comment

• nee voor de rest is alles hetzelfde gebleve

Comment

• Is toch normaal dat een er RS4 bij Audi staat en een Skyline bij Nissan....?

Comment

• ze stonden er voordien nie...

Comment

• Dan heb je de patch geïnstalleerd eh.

Comment

• Precies, dan heb je de ptach geinstalleerd..

Comment

• Verdomme, ik had "in mijn garage" gelezen.
                    Ja idd, dan heb je de patch dus geïnstalleerd, die wagens zaten er gratis bij.

Overigens, ik ben één en al klasse G.
                    Corvette C1, AC 289, Aston Martin DB4, Shelby GT500, Ferrari 250 GTO,...allemaal parels, zalige cruisers in Hardcore Mode.

Comment

• Comment

• Comment

• Kun je terugspoelen? Ik doe soms schone manoeuvres en wil daar dan foto's van, spijtig genoeg kan ik enkel foto's nemen door het spel te pauzeren tijdens het rijden.

Comment

• Cool spel. Heb ik ook nog een tijdje gespeeld op de X360.

Comment

• Ik heb hem volledig uitgespeeld, of course. Alle auto's, alle huizen, alle kledingstukjes en 1 exclusive auto, de Pagani Zonda Roadster.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Froggle Bekijk Berichten
                                1 exclusive auto, de Pagani Zonda Roadster.

Iedereen heeft die nu dankzij megapack.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten

Iedereen heeft die nu dankzij megapack.
                                  Niet op de Xbox 360.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Froggle Bekijk Berichten
                                    Niet op de Xbox 360.
                                    Ik wilde zeggen: dat kon ik toch niet weten , maar eigenlijk wel want het staat in het vet in uw onderschrift.

Ik ben echt een gans.

Comment

• ladies and gents, de alfa 8c nu ook te verkrijgen mét de retegeile velgen:

Comment

• Hallo, ik speel het spel ook al een jaartje en sinds ik van eergistere rond het forum zit te kijken, zag ik dit topic
                                        Hier mijn paar gemodde wagens...
                                        Aston martin DB9 met DBS achterlichten

Hier met werkende achterlichten!

En mijn koenigsseg ccx met de mooiere velgen

Heb nog meerdere mods, zoals de RS4 met Antraciet kleurige meerspaaksvelgen, Wannebe Porsche 911 GT2

Mijn ingame naam is ook Br3cht

Comment

• Mods? Alleen op pc dan waarschijnlijk.

Das natuurlijk een nadeel aan X360.

Comment

Working...
                                          X