jep op pc
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
met welke grafische settings spelen jullie ?
Mijn laptop is redelijk sterk, maar heeft toch af en toe problemen met TDU (met andere, recentere games is dit nooit zo)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenDit spel kon zo geniaal geweest zijn, maar dat is het helaas niet
Maar van mij krijgen ze een tweede kans met TDU 2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIdd.
Maar van mij krijgen ze een tweede kans met TDU 2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenHet zal nog lang kunnen duren voordat TDU 2 op de markt komt
Maar ik kijk er nu al naar uit
Op PS3 moet dat spel echt zalig zijn.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenSame here.
Op PS3 moet dat spel echt zalig zijn.
Want Tdu op de ps2 was echt slecht.
Minder auto's, minder functies...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenHopelijk heb je gelijk.
Want Tdu op de ps2 was echt slecht.
Minder auto's, minder functies...
Ik ga eens zoeken sé, wanneer TDU2 wordt uitgebracht2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenHet zal nog lang kunnen duren voordat TDU 2 op de markt komt
Maar ik kijk er nu al naar uit
eerste hit op google: http://www.pcgamespecial.nl/?itemid=6423
En op youtube zijn er blijkbaar al een aantal filmpjes?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenja?
eerste hit op google: http://www.pcgamespecial.nl/?itemid=6423
En op youtube zijn er blijkbaar al een aantal filmpjes?
My guess is in het najaar van 2009.
En Monaco + de bergwegen errond zou een zalige locatie zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenwat hadden jullie er dan meer van verwacht?
(ik vind het spel leuk genoeg, maar hopelijk posten jullie nu iets waardoor ik ook uitkijk naar tdu2 )
Zo'n dingen..
Comment
-
Als je het spel nog vaak speelt en het realistischer wilt hebben, probeer HC mode eens voor een week. In het begin doorzetten, maar daarna ga je hem veel beter en realistischer vinden dan de gewone. 't Is natuurlijk geen pure simulatie, en 't heeft zijn fouten (veel te grote en hoge sprongen bvb), maar in z'n geheel veel overtuigender.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenYep, EA heeft de rechten voor BMW en Porsche.
Hoewel, BMW Motorsport kan wel, dus ze kunnen gaan voor de M-modellen.
Ik weet niet hoe het juist werkt, maar misschien moeten ze de rechten overnemen van EA en een pakje geld neerleggen om die auto's in TDU 2 te krijgen.
AND THEY BETTER!!! Ik moe da spel nie hebben alst er geen BMW's en P's inzitten.
Comment
Comment