Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Helaas... De originele NFS afleveringen waren vrij realistisch, behalve de snelheden van de politieauto's, en geen schade... Sinds de tuningseries van NFS heb ik afgehaakt...
NFS Porsche Unleashed was inderdaad de meest realistische...
Aja, want ge moet erbij denken (rempunt, ideale lijn proberen te volgen,....) en daarvoor zijn ze te lui.
't moet liefst zo snel mogelijk gaan, en zo simpel mogelijk zijn, zodat ze zo snel mogelijk de volgende level/wagen kunnen unlocken ......... bla bla bla
Natuurlijk speelt de game-industrie daarop in door enkel aan het grafische aspect veel aandacht te besteden (wooow, checket oe dattie blinkt !! woow checkt de omgeving, zo realistisch !! ) en daardoor vergeten ze telkens de engine ....
Neeje, serieus, in career mode is er daar een discipline waar ge gelijk met van die Testarossa's (maar het is iets anders) moet racen... die bakken breken niet normaal rap uit, en ik geraak daar meestal niet eens aan de finish, laat staan dat ik het doel er kan halen
Neeje, serieus, in career mode is er daar een discipline waar ge gelijk met van die Testarossa's (maar het is iets anders) moet racen... die bakken breken niet normaal rap uit, en ik geraak daar meestal niet eens aan de finish, laat staan dat ik het doel er kan halen
Ooh damn, da ziet er vet uit.
Kga een nieuw grafisch kaartje nodig hebben vrees ik
En idd, waarom tonen ze da nie als da uit is gvd!
En ik vrees idd dat er niet echt sprake zal zijn van realisme, schademodellen
betwijfel ik ook aangezien de merken vroeger nie graag hadden dat hun auto's
konden kapot gaan in games :s
Ooh damn, da ziet er vet uit.
Kga een nieuw grafisch kaartje nodig hebben vrees ik
En idd, waarom tonen ze da nie als da uit is gvd!
En ik vrees idd dat er niet echt sprake zal zijn van realisme, schademodellen
betwijfel ik ook aangezien de merken vroeger nie graag hadden dat hun auto's
konden kapot gaan in games :s
PS2 kopen !
kundje direct GT4 kopen ook
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment