Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
November voor PC en PS2 staat wel nog niet volledig vast
Maar het kan wel zijn dat deze maand een demo komt voor PC...
De details zijn trouwens ongelofelijk op X-doos360
De vliegjes plakken zelfs op je ruit en vizier van je helm En je ziet de stofrand waar de ruitenwisser heeft gezeten...
Ik ben mezelf gewoon maar meer gekker aan't maken van dat spel
Stel je maar eens voor, je rijdt met de Zonda, lekker rustig, beetje rondkijken,...opeens... een tunnel! *ruitje af* *plankgas*
Heaven
November voor PC en PS2 staat wel nog niet volledig vast
Maar het kan wel zijn dat deze maand een demo komt voor PC...
De details zijn trouwens ongelofelijk op X-doos360
De vliegjes plakken zelfs op je ruit en vizier van je helm En je ziet de stofrand waar de ruitenwisser heeft gezeten...
Ik ben mezelf gewoon maar meer gekker aan't maken van dat spel
Stel je maar eens voor, je rijdt met de Zonda, lekker rustig, beetje rondkijken,...opeens... een tunnel! *ruitje af* *plankgas*
Heaven
Ik vrees dat de PS2 versie wat gaat tegenslaan dankzij de online modus en de mindere grafische pracht, maar ik hoop wel dat hij alles uit de PS2 zal halen (en dat is tegenwoordig nog altijd zeer knap).
Ik vrees dat de PS2 versie wat gaat tegenslaan dankzij de online modus en de mindere grafische pracht, maar ik hoop wel dat hij alles uit de PS2 zal halen (en dat is tegenwoordig nog altijd zeer knap).
Wie weet zou ik een online adapter overwegen.
ja daarom dat ik het vraag want zo'n spel vraagt gewoon om een goede engine.
heb de xbox ook gekocht voor PGR 2 te kunnen spelen, dus nu mss ook voor dit spelleke
Het is de engine van het spel die bepaald hoe efficient hij met de aangeboden middelen (in dit geval de PS2) overweg kan
Hoe beter de engine, hoe beter en vlotter en knapper het spel
Ik heb er een goed oog op
Zeker als je ziet dat de ontwikkelaars van Porsche Unleashed er bij zitten...
Het is de engine van het spel die bepaald hoe efficient hij met de aangeboden middelen (in dit geval de PS2) overweg kan
Hoe beter de engine, hoe beter en vlotter en knapper het spel
Ik heb er een goed oog op
Zeker als je ziet dat de ontwikkelaars van Porsche Unleashed er bij zitten...
je gaat me nu toch niet zeggen dat de kwaliteit van ps2 en xbox360 vergelijkbaar zijn?
Misschien is een avontuur door de bossen van Oahu wel een mogelijkheid om wat tijd door te brengen, toch schuilt de echte kracht achter het online gedeelte. Het valt af te wachten of die online puzzel zal kloppen, want singleplayer is de levensduur relatief beperkt.
Wat had ie gedacht van een MMOOR, dat ze ff een volledige single player
gaan erbij maken?
Tuurlijk zal het het online te doen zijn...
Gelukkig schijnen die controls nu beter mee te vallen, can't wait to cruise on Hawaii
je gaat me nu toch niet zeggen dat de kwaliteit van ps2 en xbox360 vergelijkbaar zijn?
Tuurlijk niet, tegenwoordig halen de engines het beste uit de PS2, betere
graphics dan de huidige gereleasede games zullen er niet meer komen.
Maar aan de kwaliteit van de foto's en filmpjes van de Xbox 360 (die overigens
de hele tijd getoond worden) zal de PS2 bijlange nie kunnen tippen.
Dat is iets voor de Ps3 van eind dit jaar.
Comment