Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    miljaarde, ik kan echt niet meer wachten
    't Ziet er inderdaad wel vet uit. Hopelijk zijn de beelden op PS2 van even goede kwaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
      Hopelijk zijn de beelden op PS2 van even goede kwaliteit.
      'k Vrees er wat voor
      Slecht zal het niet zijn, maar wel een stukje minder denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
        'k Vrees er wat voor
        Slecht zal het niet zijn, maar wel een stukje minder denk ik
        En voor 't PC-game zult ge wss een zotte computer nodig hebben?

Comment

Yup, daarom heb ik al stiekem een configuratie klaar liggen om meteen te bestellen in September
          Tegen dat TDU uit is, is dat beestje al ingelopen en klaar om het kot open te trekken
          Jammer dat je niet kunt tanken in TDU, of moet inrijden ofzo (al was het versneld, om het wat speelbaar te houden)
          Vuil worden ze wél en er komt wrs een carwash

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
            Yup, daarom heb ik al stiekem een configuratie klaar liggen om meteen te bestellen in September
            Tegen dat TDU uit is, is dat beestje al ingelopen en klaar om het kot open te trekken
            Jammer dat je niet kunt tanken in TDU, of moet inrijden ofzo (al was het versneld, om het wat speelbaar te houden)
            Vuil worden ze wél en er komt wrs een carwash

:kwijl:
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Zalig, ik kan ook al niet meer wachten!
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denniske
                Zalig, ik kan ook al niet meer wachten!
                Ik ook niet!
                Er zijn er precies veel die niet kunnen wachten, zal maar best preorderen zekers!
                Ik ga er waarschijnlijk zelfs speciaal een xbox voor gaan kopen, want ik heb wel een laptop maar die gaat het misschien zwaar krjgen en uiteindelijk heb ik die niet om te gamen hé en ps2 heb ik ook maar ik vrees dat er een deel van de uitgebreide mogelijkheden zullen wegvallen (zoals online spelen)

heb trouwens een gameplay filmpje gevonden waar oa een Audi RS4 en A6
                (goed kijken) in voorkomen
                http://video.google.com/videoplay?do...rive+unlimited

Comment

• Heeft er mss iemand een filmpje van de ps2 versie?
                  want anders denk ik dat ik voor dat spel een X-box ga kopen hoor
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
                    Heeft er mss iemand een filmpje van de ps2 versie?
                    want anders denk ik dat ik voor dat spel een X-box ga kopen hoor
                    hmmm 600€ voor een Xdoos

dan kunde beter een goeie pc upgrade doorvoeren, kost evenveel, en ge zijt er natuurlijk veel meer mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l
                      hmmm 600€ voor een Xdoos

dan kunde beter een goeie pc upgrade doorvoeren, kost evenveel, en ge zijt er natuurlijk veel meer mee
                      kost nen xbox zoveel
                      ik dacht dat het ron de €400 was

Comment

zal al bij al nog goed meevallen, denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge
                          kost nen xbox zoveel
                          ik dacht dat het ron de €400 was

zou kunnen, ben er ni echt van op de hoogte eigenlijk... ( kost xbox live eigenlijk ook geen geld, maandelijks ? )
                          maar hoe dan ook: 400€ voor een vierkant 'bakske' waar ge alleen games op kunt spelen... 'k vind het beetje zot om zoveel uit te geven voor enkel maar een console..

Comment

hmmm 600€ voor een Xdoos

Maar de graphics zijn wel:
                            maar het is idd veel geld
                            Maar dan kijk je terug naar dat spel en ben je verkocht

Comment

( kost xbox live eigenlijk ook geen geld, maandelijks ? )
                              Met de ps2 kost dat toch geen geld
                              Maar met Xbox-live zal je meer mogelijkheden hebben zeker?

Comment

zou kunnen, ben er ni echt van op de hoogte eigenlijk... ( kost xbox live eigenlijk ook geen geld, maandelijks ? )
                                maar hoe dan ook: 400€ voor een vierkant 'bakske' waar ge alleen games op kunt spelen... 'k vind het beetje zot om zoveel uit te geven voor enkel maar een console..
                                we weten allemaal dat jij de pc-lover bent maar een console is leuker omdat je dan in een bed, zetel etc kunt spelen en multiplayer spelen gaat makkelijker (vrienden en online)

Comment

• gisteren was er een filmpke over op een game programma op JIM. Game power ofzo zekers...dunno. Zag er heel mooi uit, maar het is zowat in Driver style pakje gestoken. Hopelijk is het wat deftig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                    we weten allemaal dat jij de pc-lover bent maar een console is leuker omdat je dan in een bed, zetel etc kunt spelen en multiplayer spelen gaat makkelijker (vrienden en online)
                                    oja, en spelen vanuit de zetel/bed is ni mogelijk met een pc... jonges jonges jonges toch, denkt nu eerst is na voor ge comment geeft...

multiplayer gaat makkelijker op een console ? sorry, wederom moet ik nog is lachen... ziet maar eerst da ge uw console online krijgt, zullen dan nog es klappen :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
                                      Maar de graphics zijn wel:
                                      maar het is idd veel geld
                                      Maar dan kijk je terug naar dat spel en ben je verkocht

dat spel ziet er heus even mooi uit op pc als op xdoos.. ( xbox360 = overhyped )
                                      't gaat em gewoon om de juiste hardware te hebben..
                                      en als men mij dan de keuze stelt van een nutteloze bak aan te kopen voor 1 dom spel, dan pas ik...
                                      dan upgrade ik liever m'n pc... waar ik eindeloos veel meer dingen mee kan doen, dan met zo'n stomme doos...

een pc kan eigenlijk alles wat zo'n xdoos/ps2 kan, en nog zoveel meer...

die excuses van: 'online gamen is makkelijker' en 'spelen vanuit bed/zetel' is allemaal bullshit imho... den 1e pc dat da ni kan moet nog uitgevonden worden..

speel maar es een shooter game... ik vind dat op consoles bijna niet speelbaar omwille van die controller...
                                      maar combo van muis + keyboard = héééééémels
                                      Last edited by ; 22/08/2006, 18:33.

Comment

• lijkt mij wel een leuke game..
                                        alleen jammer dat je niet zo'n GTA spelmode hebt
                                        daar kun je uitstappen en dergelijke.. bij deze game krijg ik terug het NFS gevoel.. en dat ligt me niet zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                          mijn laptop/pc is aangesloten aan mijn tv...een draadloos toetsenbord en muis en je kan van over heel je kamer spelen

Comment

Working...
                                          X