Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteEn voor 't PC-game zult ge wss een zotte computer nodig hebben?
Tegen dat TDU uit is, is dat beestje al ingelopen en klaar om het kot open te trekken
Jammer dat je niet kunt tanken in TDU, of moet inrijden ofzo (al was het versneld, om het wat speelbaar te houden)
Vuil worden ze wél en er komt wrs een carwash
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeYup, daarom heb ik al stiekem een configuratie klaar liggen om meteen te bestellen in September
Tegen dat TDU uit is, is dat beestje al ingelopen en klaar om het kot open te trekken
Jammer dat je niet kunt tanken in TDU, of moet inrijden ofzo (al was het versneld, om het wat speelbaar te houden)
Vuil worden ze wél en er komt wrs een carwash
:kwijl:1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Zalig, ik kan ook al niet meer wachten!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door denniskeZalig, ik kan ook al niet meer wachten!
Er zijn er precies veel die niet kunnen wachten, zal maar best preorderen zekers!
Ik ga er waarschijnlijk zelfs speciaal een xbox voor gaan kopen, want ik heb wel een laptop maar die gaat het misschien zwaar krjgen en uiteindelijk heb ik die niet om te gamen hé en ps2 heb ik ook maar ik vrees dat er een deel van de uitgebreide mogelijkheden zullen wegvallen (zoals online spelen)
heb trouwens een gameplay filmpje gevonden waar oa een Audi RS4 en A6
(goed kijken) in voorkomen
http://video.google.com/videoplay?do...rive+unlimited
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300Heeft er mss iemand een filmpje van de ps2 versie?
want anders denk ik dat ik voor dat spel een X-box ga kopen hoor
dan kunde beter een goeie pc upgrade doorvoeren, kost evenveel, en ge zijt er natuurlijk veel meer mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradgekost nen xbox zoveel
ik dacht dat het ron de €400 was
zou kunnen, ben er ni echt van op de hoogte eigenlijk... ( kost xbox live eigenlijk ook geen geld, maandelijks ? )
maar hoe dan ook: 400€ voor een vierkant 'bakske' waar ge alleen games op kunt spelen... 'k vind het beetje zot om zoveel uit te geven voor enkel maar een console..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3lhmmm 600€ voor een Xdoos
dan kunde beter een goeie pc upgrade doorvoeren, kost evenveel, en ge zijt er natuurlijk veel meer mee
Maar de graphics zijn wel:
maar het is idd veel geld
Maar dan kijk je terug naar dat spel en ben je verkocht2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l( kost xbox live eigenlijk ook geen geld, maandelijks ? )
Maar met Xbox-live zal je meer mogelijkheden hebben zeker?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3lzou kunnen, ben er ni echt van op de hoogte eigenlijk... ( kost xbox live eigenlijk ook geen geld, maandelijks ? )
maar hoe dan ook: 400€ voor een vierkant 'bakske' waar ge alleen games op kunt spelen... 'k vind het beetje zot om zoveel uit te geven voor enkel maar een console..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timowe weten allemaal dat jij de pc-lover bent maar een console is leuker omdat je dan in een bed, zetel etc kunt spelen en multiplayer spelen gaat makkelijker (vrienden en online)
multiplayer gaat makkelijker op een console ? sorry, wederom moet ik nog is lachen... ziet maar eerst da ge uw console online krijgt, zullen dan nog es klappen :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300Maar de graphics zijn wel:
maar het is idd veel geld
Maar dan kijk je terug naar dat spel en ben je verkocht
dat spel ziet er heus even mooi uit op pc als op xdoos.. ( xbox360 = overhyped )
't gaat em gewoon om de juiste hardware te hebben..
en als men mij dan de keuze stelt van een nutteloze bak aan te kopen voor 1 dom spel, dan pas ik...
dan upgrade ik liever m'n pc... waar ik eindeloos veel meer dingen mee kan doen, dan met zo'n stomme doos...
een pc kan eigenlijk alles wat zo'n xdoos/ps2 kan, en nog zoveel meer...
die excuses van: 'online gamen is makkelijker' en 'spelen vanuit bed/zetel' is allemaal bullshit imho... den 1e pc dat da ni kan moet nog uitgevonden worden..
speel maar es een shooter game... ik vind dat op consoles bijna niet speelbaar omwille van die controller...
maar combo van muis + keyboard = héééééémels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timowe weten allemaal dat jij de pc-lover bent maar een console is leuker omdat je dan in een bed, zetel etc kunt spelen en multiplayer spelen gaat makkelijker (vrienden en online)
Comment
Comment