Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DroesIs er schade aan de wagens mogelijk?
Ik heb:
AMD 2000+
512 RAM DDR ofzoiets
Geforce 4 64mb
(ja wetet, hij wordt oud, +- 5 jaar nu)
kheb er ni zoveel verstand van ma zou ik dees spel kunnen draaien pijsde?
op 1024x.. is al genoeg voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountantwederom belachelijk. in PGR3 kun je ze in duizenden stukken rijden. waarom dan niet in een anders spel ??
op vlak van schade komen er extra licenties kijken en die kosten stukken van mensen vrees ik en ze kunnen met zoveel auto's geen licenties blijven kopen en niet alle merken staan dit blijkbaar toe dus kunnen ze niet enkel de auto's van de merken die het toelaten schademodellen geven. Conclusie => allemaal of geen ... maar dit zal de pret niet bederven denk ik (zeker niet in mp)
naar verluid werden er op de map zelf ook licenties betaald en dit alleen al kostte hen stukken van mensen ... ze hebben er dan ook wel vele uren ingestoken om het onderste uit de kan te halen en tot bijna de bomen te tellen en na te maken!!!! Het eiland zelf is bijna identiek met de realiteit (niet TE letterlijk nemen :p)
@Black-Ang3l: zou best kunnen eigenlijk hoewel ik ervoor vrees dat ze geen geheel nieuw merk gaan introduceren in het spel met een update ...・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
mja, wschl zal het wel zoiets zijn. kvind het wel dom dat ze zoveel dan betalen om een reëel ding na te bouwen. hoe kun je daar nu rechten op hebben. das echt wel zever. nu ja, ik heb graag beetje schade aan m'n wagen, kwestie van realistisch te blijven.There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountantmja, wschl zal het wel zoiets zijn. kvind het wel dom dat ze zoveel dan betalen om een reëel ding na te bouwen. hoe kun je daar nu rechten op hebben. das echt wel zever. nu ja, ik heb graag beetje schade aan m'n wagen, kwestie van realistisch te blijven.
ik rijdt toch ook wel graag rond in een wagen die stuk kan maar dan moet je de hele tijd voorzichtig zijn wat wel leuk is maar na een tijdje wil je toch wel beginnen gas geven en als je dan even hapert is je supercar niet beschadigd enzo ... het heeft allemaal z'n nadelen maar ook voordelen ... anyway wij kunnen er zelf niets aan veranderen dus waarom nog langer ons druk maken over zulke zaken ...・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DroesIs er schade aan de wagens mogelijk?
Ik heb:
AMD 2000+
512 RAM DDR ofzoiets
Geforce 4 64mb
(ja wetet, hij wordt oud, +- 5 jaar nu)
kheb er ni zoveel verstand van ma zou ik dees spel kunnen draaien pijsde?
op 1024x.. is al genoeg voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteDenk je? Heeft dat niet iets met rechten te maken die een fabrikant van games moet kopen om automerken te gebruiken?
De reden waarom ze bmw er niet ingestoken kunnen we natuurlijk niet
Comment
-
komaan, das luiheid he seg, ga ff kijken op tothegame.com en je vindt alle info die je nodig hebt.
afin, voor den 360 zou het begin september zijn dacht ik, dus niet al té lang meerThere's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitTuurlijk ... In vele games zit ferrari niet. Waarom? DIe mannen zijn gewoon te duur en veeleisend voor een game-designer, dat ze het gewoon laten vallen.
De reden waarom ze bmw er niet ingestoken kunnen we natuurlijk niet
Of dat BMW zn policy veranderd is en geen imago wilt van "speeding cars seller"..
Derde mogelijkheid: budget!
Just my 2 cents
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PanterkenMss omdat audi en mercedes anders niet wilden meewerken
Of dat BMW zn policy veranderd is en geen imago wilt van "speeding cars seller"..
Derde mogelijkheid: budget!
Just my 2 cents
ik blijf erbij... BMW zit in een update..
een merk als peugeot toevoegen heeft in zo'n spel geen meerwaarde, dus zo'n wagens zijn de update ni waard...
BMW daarintegen daar zie ik nog mensen pleuro's voor neertellen, zodat ze toch maar met hun bmw'tje kunnen cruisen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitAls die Geforce een Geforce 4 MX is kan je het alleszinds schudden. Die MX'en zijn eigenlijk Gf2's ( dateren van gohja 7 jaar geleden? ) ( louche verkooptrucje van in de tijd )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Droeshehe jah khoor het al.. ff nen upgrade doen..
mijnen geforce 4 is genen MX, heb mijne pc met ne kameraad in elkaar gestoken en die heeft er de laatste nieuwe toen in geduwt, dat weet ik nog.. allesins ik weet genoeg, merci.
er zijn heel wat reeksen geweest van die GeForce 4
-MX reeks
-Ti reeks
die MX'en waren veredelde Geforce 2's met een aantal dingen aan toegevoegd
van die Ti reeks zijn er heel wat modellen uitgebracht
4200-4400-4600-4800
en nog een paar tussenreeksen ook
in't geval van die MX'en hebde een probleem, dat gaat TDU voor geen meter draaien
die ti's kunnen het boeltje nog draaien, maar dan ook in beperkte mate.. veel eyecandy moet ge in ieder geval ni verwachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3llaatste nieuws:
ze zijn blijkbaar aan't onderhandelen met BMW voor een licentie
in hoeverre het de waarheid is wetek ni, maar we kunnen alleen maar hopen...
Comment
Comment