Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    beter te laat maar perfect in orde dan te vroeg en niet perfect
    atari kennende, willen ze het deze keer goed doen..
    vorige releases van hun werden niet altijd met open armen ontvangen, dus ze zijn zich extra hard aan't uitsloven...

Comment

• Wie gaat het vandaag aanschaffen?

Comment

• is't dan al uit voor PC ook ??

lucky 360-owners
        There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Volgens de ene bron wel, volgens de andere niet. Ik ga misschien eens kijken in de game mania vandaag. Als ik er geraak laat ik het weten.

Comment

• Laat zeker iets weten !!

Als 't uit is op de XBox 360 ga ik het misschien ook wel vandaag halen !

Comment

• Vandaag moet het zeker uit zijn op de xdoos, ik vrees voor de rest.

Comment

• Het eerste topic dat ik check in 2 weken
                Update me

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy
                  Vandaag moet het zeker uit zijn op de xdoos, ik vrees voor de rest.
                  Ik kom vandaag m'n kot niet uit, tenzij dat spel uit is.

I need confirmation !

Comment

• Xbox360: blijkbaar al uit van gisteren

rest: 30 november

Comment

• Fak, das lang.

Comment

• Koopt een xbox hé

inderdaad, veel te lang.

Comment

• Dan moet ik sebiet maar even de deur uit denk ik zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
                            Dan moet ik sebiet maar even de deur uit denk ik zo
                            Ik denk dat ik voor velen hier spreek als ik zeg dat we zo snel mogelijk een impressie, screenshots en een filmke willen!

/me is jaloers!

Comment

• Ok, heb het hier voor mij liggen !!

Mijn 107 centimeters aan plasma en de Xdoos 360 worden opgestart !

Straks een verslagje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
                                Ok, heb het hier voor mij liggen !!

Mijn 107 centimeters aan plasma en de Xdoos 360 worden opgestart !

Straks een verslagje
                                *Jaloers*

Had ik ook maar een X-Doos.

Comment

• Ik koop het spel toch niet voor mijn 360, ik was niet echt onder de indruk van de demo. Met de aantocht van GTR 2 en het nieuwe Logitech stuurtje steek ik mijn geld daar liever in.

Comment

• Ok ! Eerste indruk !

't Spel ziet er heel knap uit !! Ik vind PGR3 net dat tikkeltje knapper, maar langs de andere kant zijn de circuits van PGR3 wat eenvoudigere koek dan 't hele eiland dat je in TDU hebt.

Je kan over heel 't eiland rijden, winkels bezoeken, shoppen voor kleren, shoppen voor auto's... en racen uiteraard ! Time races, solo races...
                                    En ook nog opdrachten. Iemand een lift geven, een wagen afleveren...

Voorbeeldje :

Ik heb m'n eerste huis gekocht, een mooi designhuis met veel glas en trendy meubels. 150.000 $, koopje ! Plaats voor 4 wagens ! Ben dan m'n eerste kar gaan kopen. Nog niet veel centjes, zeker niet na de aankoop van m'n huis. Dus ben bij Audi gaan shoppen en heb een A3 3.2 DSG gekocht, in Brilliantzwart met rood leder interieur.
                                    Nice !

Ga een beetje cruisen en zie een eenzame deerne met wat zware boodschappen wandelen ! Ik bied haar een lift aan, maar ze vond m'n auto wat minnetjes ! Ze wou er nog niet dood in gezien worden zei ze.
                                    Ik stante pede terug naar m'n stealer voor inruilvoorwaarden op een S4 Cabriolet ! Die waren niet zo interessant als ik dacht.

Dan maar verder gaan rijden. Wat racejes gedaan, gewonnen...

Rijden met de A3 is aangenaam in TDU. Je wordt tenslotte geacht van de verkeersregels te volgen, en met 250pk is dat perfect te doen.

M'n eerste afleveropdracht daarentegen was een Enzo afleveren , een traject van 11.3km.
                                    Ik kan je zeggen, met 660pk door de bebouwde kom proberen te geraken is echt niet simpel. Niet dat ik niet aan de verleiding kon weerstaan om door te trappen... maar die dingen gaan zo makkelijk zo snel !! Maar bon, hier en daar in het gras gezeten, maar heelhuids aan de garage gekomen. Mooie centjes voor gekregen !! Meteen naar Nissan gereden en een 350Z Nismo Edition gekocht ! Ha !

De geluiden van de wagens zijn ook heel goed ! Ik was behoorlijk onder de indruk van de Enzo. Dat is dan weer veel beter weergegeven dan in PGR3 !

Screenshots volgen nog ! Ik ga eens kijken wat de inruilvoorwaarden zijn voor een SLK55 AMG

Edith was nog vergeten te vermelden dat er dus op de eigen wagens geen schademodel is, maar op de tegenliggers wel !! En de politie kan daar niet mee lachen...

Comment

• Hoeveel kost zo'n X-Doos?
                                      Ik kan niet wachten tot 30 November...

Comment

• € 399 voor degene die je wilt hebben, bij de Core heb je geen harde schijf if live capaciteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                                          € 399 voor degene die je wilt hebben, bij de Core heb je geen harde schijf if live capaciteit.
                                          Pfff. Dan wacht ik nog liever even...

Comment

Working...
                                          X