Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
beter te laat maar perfect in orde dan te vroeg en niet perfect
atari kennende, willen ze het deze keer goed doen..
vorige releases van hun werden niet altijd met open armen ontvangen, dus ze zijn zich extra hard aan't uitsloven...
Ik koop het spel toch niet voor mijn 360, ik was niet echt onder de indruk van de demo. Met de aantocht van GTR 2 en het nieuwe Logitech stuurtje steek ik mijn geld daar liever in.
't Spel ziet er heel knap uit !! Ik vind PGR3 net dat tikkeltje knapper, maar langs de andere kant zijn de circuits van PGR3 wat eenvoudigere koek dan 't hele eiland dat je in TDU hebt.
Je kan over heel 't eiland rijden, winkels bezoeken, shoppen voor kleren, shoppen voor auto's... en racen uiteraard ! Time races, solo races...
En ook nog opdrachten. Iemand een lift geven, een wagen afleveren...
Voorbeeldje :
Ik heb m'n eerste huis gekocht, een mooi designhuis met veel glas en trendy meubels. 150.000 $, koopje ! Plaats voor 4 wagens ! Ben dan m'n eerste kar gaan kopen. Nog niet veel centjes, zeker niet na de aankoop van m'n huis. Dus ben bij Audi gaan shoppen en heb een A3 3.2 DSG gekocht, in Brilliantzwart met rood leder interieur.
Nice !
Ga een beetje cruisen en zie een eenzame deerne met wat zware boodschappen wandelen ! Ik bied haar een lift aan, maar ze vond m'n auto wat minnetjes ! Ze wou er nog niet dood in gezien worden zei ze.
Ik stante pede terug naar m'n stealer voor inruilvoorwaarden op een S4 Cabriolet ! Die waren niet zo interessant als ik dacht.
Dan maar verder gaan rijden. Wat racejes gedaan, gewonnen...
Rijden met de A3 is aangenaam in TDU. Je wordt tenslotte geacht van de verkeersregels te volgen, en met 250pk is dat perfect te doen.
M'n eerste afleveropdracht daarentegen was een Enzo afleveren , een traject van 11.3km.
Ik kan je zeggen, met 660pk door de bebouwde kom proberen te geraken is echt niet simpel. Niet dat ik niet aan de verleiding kon weerstaan om door te trappen... maar die dingen gaan zo makkelijk zo snel !! Maar bon, hier en daar in het gras gezeten, maar heelhuids aan de garage gekomen. Mooie centjes voor gekregen !! Meteen naar Nissan gereden en een 350Z Nismo Edition gekocht ! Ha !
De geluiden van de wagens zijn ook heel goed ! Ik was behoorlijk onder de indruk van de Enzo. Dat is dan weer veel beter weergegeven dan in PGR3 !
Screenshots volgen nog ! Ik ga eens kijken wat de inruilvoorwaarden zijn voor een SLK55 AMG
Edith was nog vergeten te vermelden dat er dus op de eigen wagens geen schademodel is, maar op de tegenliggers wel !! En de politie kan daar niet mee lachen...
Comment