Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexZijn de flikken tolerant of is't echt ambetant hoe snel men ingrijpt ?
In die zin dat een fender-bender wel even hun kop doet opsteken, maar als je niet meteen een 2de ongeval voorhebt, ze gewoon wer afdruipen. Hoe meer dingen je in korte rijd raakt, hoe erger het wordt natuurlijk.
Flikken duiken echter niet 'zomaar' op. Er rijden door heel de stad politiewagens, en 't zijn die wagens die dan achter jou gaan zitten. Je gaat er dus geen 5 ACHTER je aan krijgen, maar misschien 2 vanchter, 1'tje opeens rechts uit een zijstraat en 2 die verder de straat geblokkeerd hebben.
Als je in zo'n geval zit, moet je ze proberen los te rijden op 't platteland... Daar zijn ze niet zo talrijk en is 't verkeer rustiger zodat je kan doorgeven.
Echter met m'n A3 3.2 waren ze gewoon niet los te schudden. Met m'n Gallardo wel, maar toch let ik heel goed op wat ik doen. Ik vetraag voor ik ga inhalen, goed kijken of er geen verkeer afkomt... Als ik op het linkervak rijd en ik heb een trage voorligger, flash ik even met de lichten om hem attent te maken op 't feit dat ik langs wil, ipv over een volle witte te lijn in de verkeerde richting te gaan inhalen.
Zo'n dingen. Want ALS de flikken je pakken, betaal je véél geld. 1.000 € per beschadigde auto en dan een multiplier afhankelijk van je level. Ik ben Amateur nu, wat Level 2 is, dus de boete gaan x2.
7 auto's beschadigen is dus 14.000 € boete.
Wat niet leuk is.
Tenzij je 't met een Murci doet... Dan zie je tenminste soms nog je jeugd voorbijflitsen aan 280 km/h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TommieEchter met m'n A3 3.2 waren ze gewoon niet los te schudden. Met m'n Gallardo wel, maar toch let ik heel goed op wat ik doen. Ik vetraag voor ik ga inhalen, goed kijken of er geen verkeer afkomt... Als ik op het linkervak rijd en ik heb een trage voorligger, flash ik even met de lichten om hem attent te maken op 't feit dat ik langs wil, ipv over een volle witte te lijn in de verkeerde richting te gaan inhalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door massydream on .. .. ..
manmanman zo lang nog
eind novemer is echt lang eh・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeGFilmpje van een opgevoerde SLR
http://videos.tdu-central.com/tdu_slrs3.wmv
Mammiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeee
Verdomme toch, een Xdoos kopen voor 1 spel is ook maar te gek omdat ik 2 maanden niet kan wachten
Maar 2 maanden zijn zo lang
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeGFilmpje van een opgevoerde SLR
http://videos.tdu-central.com/tdu_slrs3.wmv
Comment
Comment