Ik heb me vandaag ook een 360+TDU gekocht, ben benieuwd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door massyDe xbox gaat gouden zaken doen aan auto fanaten de komende maanden!
Oorspronkelijk geplaatst door sledgeIk heb me vandaag ook een 360+TDU gekocht, ben benieuwd
Veel plezier ermee, en post zeker veel screenshots en filmkes en stuff!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledgebeginnen bij het begin hé, heb enkel nog maar een rental-elisje
Heb net een tesrit gedaan met de Koenigsegg...
OH ... MY ... GOD ...
De Enzo was goddelijk... maar de Koenigsegg is gewoon.... buitenaards !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TommieAch, ik ben toen begonnen met de SLK55 te huren hoor.
Heb net een tesrit gedaan met de Koenigsegg...
OH ... MY ... GOD ...
De Enzo was goddelijk... maar de Koenigsegg is gewoon.... buitenaards !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SelsWij zijn hier allemaal precies blijtende kleuters...
We kunnen maar niet wachten op TDU...
daar kijk ik nu echt eens naar uit :p
kvraag me af of het eind november uitkomt op pc of begin november ... in amerika zag ik release data voor pc van 30 oktober ... dus veronderstel ik dat het begin november wordt・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeZie je dat ik gelijk had over 30 oktober
*krijgt terug hoop*
maar die hoop blijft weg van mij :p
tis tenslotte nog anderhalve maand eh :p nuja eens school daar is vliegen de weken en dan zal het wel gauw naderen zeker (hoop ik :p )・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Nu hebben ze me schoon bij mijn kl*t*en daar in dat spel. Ik ben rustig aan het cruisen, tot ik moet uitwijken voor een jeep. Achterkant begint te glijden en vlieg door een bosje bloemen, waar ik blijf ingangen met alle wielen los. De enige manier om los te komen is met de flikken, maar ik moet die nog geld
Ik blijf nog even hangen denkik tot ik een oplossing bedenk
Comment
-
Ik ben gisteren er nogal goed aan ontsnapt...
Flikken zaten achter mij tijdens m'n tweede testrit met die Koenigsegg
Op een brug rakelings langs een pick-up gescheerd die een uitwijkmanoeuvre deed. Flikkenkar is erop gebotst en van de brug gevallen.
MWOEHA !
Ik wil een Koenigsegg...
Comment
Comment