Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zitten er verschillende weertypes is, schijnt de zon daar altijd? en wordt het ook ooit avond/nacht ??
daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik denk toch dat ik al screens dag van de vallende avond ofwel was het bij het dagdromen na het zien van zo een of ander zot filmpje of screen van tdu
iemand die hierop kan antwoorden met zekerheid ?? mss sledge of Tommie ??
daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik denk toch dat ik al screens dag van de vallende avond ofwel was het bij het dagdromen na het zien van zo een of ander zot filmpje of screen van tdu
iemand die hierop kan antwoorden met zekerheid ?? mss sledge of Tommie ??
Ik heb nog geen variabel weer tegengekomen. Soms is de zon iets opvallender aanwezig dan anders, maar voor de rest niks.
Ik rij nu trouwens rond in een Z06
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
$120.000 omdat ik er geen krasje heb opgemaakt Heb wel over een tijd van 10 minuten geen enkele keer over de 120mph gegaan. Zalig gewoon. Je rijd achter een camionette, geeft volle gas, passeert em en je gaat dan gewoon weer rechts rijden aan 70mph
Tegen 100 km/h achter een wagen. Effe naar links, ZOEF langs, en weer rechts invoegen ! Schitterend gewoonweg...
Maar ik zit nu met het transport van een Koenigsegg en man man man...
Daar waar de Enzo in de bebouwde kom al moeilijk in bedwang te houden is, is die Koenigsegg nog iets totaal anders...
Tegen 100 km/h achter een wagen. Effe naar links, ZOEF langs, en weer rechts invoegen ! Schitterend gewoonweg...
Daar waar de Enzo in de bebouwde kom al moeilijk in bedwang te houden is, is die Koenigsegg nog iets totaal anders...
Ik vond dat ook zo zalig. je rijdt met een bolide die supersnel is, en je mag er supersnel mee gaan, maar zet er een kras op en bye bye missie
Comment