Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SelsNeen, dit bedoelde ik niet, maar is het echt overdreven "moeilijk" om met die Enzo te rijden? In't echt moet dat toch niet zo moeilijk zijn...
Comment
-
't Gaat 'em niet om 't 'moeilijk' rijden, 't gaat 'em om 't snel rijden.
In 't écht rijden met een Enzo, of via een plastieken dooske met knopkes, is niet hetzelfde natuurlijk.
In 't echt kan je die Enzo beter in de hand houden, maar 't blijft een bak die bij de minste stoot gas vooruitschiet...
Dat heb je in TDU dus ook. Als je een kar die 100 km/h doet, voorbij wil steken, dan ga je er tegen 100 achterhangen en accelereer je vol. Tegen dat je die kar voorbij bent, doe je al 200 bij wijze van spreken. En dan moet je zien dat je niemand ramt én nog de aan de volgende lichten veilig kan stoppen of afslaan
Comment
-
Releasedatum: Feb 2007 ?????
Voor PS2 ook Feb 2007...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
Releasedatum: Feb 2007 ?????
Voor PS2 ook Feb 2007...
omg dat kan en mag gewoon geen waar zijn・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
De belangrijkste maanden voor de release van een game zijn oktober november. Kijk maar naar EA ( FIFA, en andere sports, NFS, ... ). het leeuwendeel van belangrijke blockbuster-games komt in die periode uit, dus ik denk wel dat we nog altijd de eerste release datum mogen geloven, november dus.
Tzou ook een domme zet zijn he, in december krijgt het grootste publiek sinterklaas, kerst, eindejaar, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SelsGa het spel eens ergens huren, dan zal je verschieten denk ik van het spel.
Dat spreekt me veel meer aan, mischien koop ik het als het op de PC komt maar niet voor de 360.
Comment
Comment