Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
    Blijft het altijd in MPH staan of kan je het veranderen in KM/H ?
    Kan je uiteraard veranderen.

Comment

Is het echt zo realistisch?
      Dat weet ik niet !

Nog nooit echt met een Koenigsegg gereden !

Comment

• *trekt een dwangbuis aan*
        Ik kan niet meer wachten!!!!! Aaargh, wat een marteling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
          Dat weet ik niet !

Nog nooit echt met een Koenigsegg gereden !
          Neen, dit bedoelde ik niet, maar is het echt overdreven "moeilijk" om met die Enzo te rijden? In't echt moet dat toch niet zo moeilijk zijn...

Comment

Neen, dit bedoelde ik niet, maar is het echt overdreven "moeilijk" om met die Enzo te rijden? In't echt moet dat toch niet zo moeilijk zijn...
            Overdreven moeilijk niet, maar zelfs met m'n Gallardo of 430 durf ik al eens achterstevoren gaan als ik een bocht te snel neem

Comment

• 't Gaat 'em niet om 't 'moeilijk' rijden, 't gaat 'em om 't snel rijden.

In 't écht rijden met een Enzo, of via een plastieken dooske met knopkes, is niet hetzelfde natuurlijk.

In 't echt kan je die Enzo beter in de hand houden, maar 't blijft een bak die bij de minste stoot gas vooruitschiet...

Dat heb je in TDU dus ook. Als je een kar die 100 km/h doet, voorbij wil steken, dan ga je er tegen 100 achterhangen en accelereer je vol. Tegen dat je die kar voorbij bent, doe je al 200 bij wijze van spreken. En dan moet je zien dat je niemand ramt én nog de aan de volgende lichten veilig kan stoppen of afslaan

Comment

• Kan je zelf ook je richtingaanwijzers "pinkers" opzetten?

Comment

• Releasedatum: Feb 2007 ?????

Voor PS2 ook Feb 2007...
                  Bijgevoegde Bestanden
                  Last edited by ; 15/09/2006, 09:21.

Comment

Releasedatum: Feb 2007 ?????

Voor PS2 ook Feb 2007...

omg dat kan en mag gewoon geen waar zijn
                    2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Dat is nog eens 3 maanden later dan nu was voorzien, ik ga het al lang vergeten zijn tegen dan.

Comment

• ik vertrouw GM voor geen haar. Enkel de officiële bronnen zal ik voor waar aannemen.
                        There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Geen weg dat dat kan kloppen, dan gaan er doden vallen

Comment

• De belangrijkste maanden voor de release van een game zijn oktober november. Kijk maar naar EA ( FIFA, en andere sports, NFS, ... ). het leeuwendeel van belangrijke blockbuster-games komt in die periode uit, dus ik denk wel dat we nog altijd de eerste release datum mogen geloven, november dus.

Tzou ook een domme zet zijn he, in december krijgt het grootste publiek sinterklaas, kerst, eindejaar, ...

Comment

• maar ook examens verdomme !

wat een heerlijk filmpje van die SLR
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• En ik zit hier dan met een Xbox 360 maar het spel staat me niet aan na de demo gespeeld te hebben.

Comment

• De eerste demo was dan ook barslecht ivm de nieuwe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                                    En ik zit hier dan met een Xbox 360 maar het spel staat me niet aan na de demo gespeeld te hebben.
                                    Ga het spel eens ergens huren, dan zal je verschieten denk ik van het spel.

Comment

Ga het spel eens ergens huren, dan zal je verschieten denk ik van het spel.
                                      Ik ga het spel toch niet kopen hoor, GTR 2 + Logitech G25 komt eraan en dan nog eens Race.

Dat spreekt me veel meer aan, mischien koop ik het als het op de PC komt maar niet voor de 360.

Comment

• kheb nogal een sterk vermoeden dat de besturing van de auto's zuigt! Als je zo die filmpjes enzo ziet, ziet het er allesbehalve goed uit.

Comment

• Filmpje met de SLR is zalig. Je kan zelf je ruitje naar beneden doen

Comment

Working...
                                          X