Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
-
Oorspronkelijk geplaatst door Games.telenet.bePC-versie Test Drive Unlimited naar 2007
Xbox 360-gamers kunnen zich ondertussen al een maandje amuseren met de racer Test Drive Unlimited. In dit multiplayer-gerichte racegame kan je namelijk op een vrij arcade manier doorheen bochten scheuren en dat doe je bij voorkeur tegen real-life tegenstanders via Xbox Live.
Het spel staat ook nog voor PC, PS2 en PSP gepland. Van eerstgenoemde maakte uitgever Atari bekend dat het dit jaar niet meer zal verschijnen. Nochtans werd de game nog voor november 2006 voorzien, maar die datum blijkt nu niet haalbaar. Over de releasedate van de PS2- en PSP-versie maakte Atari nog geen verdere details bekend. Waarschijnlijk zullen ook deze twee versies iets later verschijnen dan oorspronkelijk gepland.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
ik las het ook net en wou het hier posten :q・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineElevenach manne steekt het GT4 schijfke nog is in de ps2 he
Ik raad het niet aan te rijden met een tot 365pk opgevoerde Clio sport, het is echt een hel
pffff
16 februari is echt ver ...・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexik kom iedere keer hoopvol kijken naar de nieuwe reacties in dit topic maar tis altijd gezaag over gtr² verdomme !
viva bibi pralin gaga
GTR² vult mijn honger naar TDU niet
Waarmee ik niet wil zeggen dat GTR² slecht is, allesbehalve.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
Ik moet wel is zien voor een stuurtje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
Wel beetje dom dat de bandjes al roken bij rustig te vertrekken of remmen
Gran Turismo heeft daar ook last van, hoe rustig je ook vertrekt of draait, die banden piepen en roken altijd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeI hate you.
Wel beetje dom dat de bandjes al roken bij rustig te vertrekken of remmen
Gran Turismo heeft daar ook last van, hoe rustig je ook vertrekt of draait, die banden piepen en roken altijd...
Voorlopig vind ik GT4 nogaltijd de beste racegame en ik denk dat er geen verandering in zal komen.
Mijn droomgame: TDU met de besturing van de GT4
Comment
Comment