Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
    Waar haal je die?

key?

wel als je op TDU klikt dat moet je een survey invullen daarna krijg je een d/l link en je key.

+ mijn key zat nogis in een bevestigingsmail + password foor de betaforum ofzo.

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
      key?
      wel als je op TDU klikt dat moet je een survey invullen daarna krijg je een d/l link en je key.
      Ik zal wel blind zijn, maar waar op TDU klikken?

Comment

• Als ik het goed voorheb kan ik het niet downloadden want ik ben geen subscriber bij fileplanet!?

Allé, wel mss downloadden, maar niet spelen, want ik heb de key niet...
        Last edited by ; 13/12/2006, 15:59.

Comment

• volgens mij moet je OF van atari een beta key gekregen hebben, maar ik heb die mannen gecontacteerd en die zijn niet te verkrijgen voor de "gewone" consumenten, OF je moet betalend lid zijn bij FP denk ik, en dat doe'k niet, dan wacht ik wel tot februari
          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• double post, soz
            Last edited by Vantham; 13/12/2006, 16:01.
            There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Als ik het goed voorheb kan ik het niet downloadden want ik ben geen subscriber bij fileplanet!?

idd daarvoor dient die 5€ dan

Comment

idd daarvoor dient die 5€ dan
                Kan ik jouw Key niet gebruiken?

Comment

Kan ik jouw Key niet gebruiken?

mua mss wel ja maar ik denk niet dat we alle 2 op dezelfde moment kunnen spelen.

of je moet je inloggen met mijn account.

Comment

mua mss wel ja maar ik denk niet dat we alle 2 op dezelfde moment kunnen spelen.

of je moet je inloggen met mijn account.

Toch bedankt, maar ik zal misschien beter wachten tot de "gratise" demo uitkomt.

Comment

• Waar moet ik vijfendertigduizend keer klikken om het spel te kunnen spelen?
                      Is het maar een bèta ofwa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                        Waar moet ik vijfendertigduizend keer klikken om het spel te kunnen spelen?
                        Is het maar een bèta ofwa?

tis een beta ja voor fileplanet.

vijfendertigduizend keer klikken? maar 1x naar fileplanet.com gaan en op TDU klikken das nogal wat anders dan vijfendertigduizend keer klikken he ocharme u vingerkes

Comment

• En heb je een serial nodig? Enkel off/online?

Hmm, mijn limiet verknoeien voor een bèta, kweet niet

Comment

En heb je een serial nodig? Enkel off/online?

Hmm, mijn limiet verknoeien voor een bèta, kweet niet

Ja je hebt een key nodig om het spel te 'activeren' en dan kan je de server op .

Comment

• De moeite? Of toch maar bandbreedte sparen tot de echte er is? (hopelijk zonder key )

Comment

De moeite? Of toch maar bandbreedte sparen tot de echte er is? (hopelijk zonder key )

mua de moeite, tis te zien dat het een beta is he.

sound is nog niet top. HDR werkt nog niet.

maar voor de rest hij crashed niet en dat voor een beta is toch al iets.

handling is ook te console achtig vind ik

als je bandbreedte over hebt en je niet weet waaraan ze opdoen dan kan het aan dit eventueel. Anders bijhouden voor later he

Comment

• Welja, ze hebben tot februari de tijd om het goed te krijgen
                                  In januari komt er een open bèta op IGN dacht ik?
                                  Achja, na de examens dan maar

Comment

• de graphics zijn idd adembenemend maar naar ik zo lees en hoor vinden de meeste betatesters de handling enzo vrij arcade en console-achtig, hopelijk brengen ze er nog verandering in in de volgende maand op verzoek van testers !!!!
                                    2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Zijn dat pc graphics?

Comment

• Ik vrees dat'k dan een andere graka moet steken.

Ik hoop wel dat hij zo snel mogelijk uitkomt.

Comment

Working...
                                        X