Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenBummer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenZouden ze dan vele slechter zijn denk je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenAls je één van de betere videokaarten hebt niet nee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDan zal ik maar is een nieuwe graka steken denk ik .
Systeemeisen Pc:
Windows XP, Windows 2000, Windows XP 64-bit, Windows Vista
512MB System RAM
2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
128MB Direct3D compatible video card Supporting DirectX 9.0
DirectX 9.0c Driver
DirectX 8.1 compatible sound card
Supported Video Card Chipsets:
ATI X1900 series
ATI X1800 series
ATI X1600 series
ATI X1300 series
ATI X850 series
ATI x800 series
ATI x700 series
ATI x600 series
ATI Radeon 9800 series
ATI Radeon 9700 series
ATI Radeon 9600 series
ATI Radeon 9500 series
NVIDIA GeForce 7800 series
NVIDIA GeForce 6800 series
NVIDIA GeForce 6600 series
NVIDIA GeForce 6200 series
NVIDIA GeForce FX series
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenZie eerst maar dat je pc het al kan draaien!
Comment
-
Ik ben er eens achter gaan horen. 16 februari is het uit. Nog anderhalf maand...1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenFok de demo, het hele spel ja!
Dan zal je nog 1 maandje geduld moeten hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenDan zal je nog 1 maandje geduld moeten hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNa een halfjaar uitstel zal het wel niet op dat ene maandje komen, ofwel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenLiever 30u dan 30 dagen
Als ik me nu eens ondertussen kon zoet houden met Xpand Rally Xtreme, maar nee, dies ook nergens te vinden
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenMijn pc lijkt compatibel, gf6600 en amd 64 - 3000+, 1 gieg ram. Misschien koop ik et wel. Als ik tijd heb om te spelen.
Zit dat online gedoe er ook in zoals op de iksdoos?
Comment
-
ik moet me zoet houden (om met de woorden van de mensen hierboven te spreken ) met studeren ... gamen zit er niet in ... man het wordt 1 gamefestijn na de examens (dan komt TDU ongeveer uit :o )・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
Comment