Oorspronkelijk geplaatst door Sinister
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenLeuk, moet je daarvoor dan een abbonement betalen of is't gratis?
Op xdoos moete x aantal geven geven voor nieuwe auto's enz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenHmm, rFactor...
Dit voldoet zeker totdat TDU er is, owja
Maar zoiets komt dus altijd voor net voor de examens
Comment
-
Nog iets minder als een maand!
We kunnen beginnen met aftellen1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtennog paar dagen en tis een open beta dacht ik, gewoon die 3gig downen en testen maar
Let us know, ik zit daar niet mee in met die 3gig met mijn 40 GB maandtraffic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenLet us know, ik zit daar niet mee in met die 3gig met mijn 40 GB maandtraffic
will do
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenheb de beta hieropstaan, maar na nagenoeg alle missies te hebben uitgespeeld (geloof mij tzijn er WREED veel) ben ik het gewoon beu lol
op den duur rijde gewoon rond op da eiland, maar wat heb je eraan .. ?
edit: gevonden: maar kaka, tis bijna altijd te betalen op die sites waar ie staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
Dat spel gaat daar goed op draaien
Dat ding zweet en puft al massa's po NFS Most wanted van een jaar geleden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichtenedit: gevonden: maar kaka, tis bijna altijd te betalen op die sites waar ie staat.
Dus er is (nu al) een niet-betalende beta?
Comment
-
wel, tzou in de loop van volgende week dacht ik een OPEN beta worden.
dan komt er een volledig nieuwe versie uit ook,
dus patchen van de beta die ik heb zit er niet in.
et enige leuke aan t spel is dat de auto's er altijd zo cool uitzien en als je speelt in HD kwaliteit, wat kan want ik game op een 37 inch FULL HD scherm (american import), dan ziet de binnenkant van een lambo gallardo er zwaar VET stoer uit, geloof mij.
alsof je er zelf inzit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNee Benny...examens...wachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenMijn pc lijkt compatibel, gf6600 en amd 64 - 3000+, 1 gieg ram. Misschien koop ik et wel. Als ik tijd heb om te spelen.
Zit dat online gedoe er ook in zoals op de iksdoos?
pc is zéker compatibel, maar heel veel gaat ge ni moeten verwachten...
't gaat er met die 6600 ni slecht uitzien, maar 't zal er ook ni uitzien zoals op Xdoos360
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenNormaal zou vandaag om 20.00u op Fileplanet de public beta beschikbaar moeten zijn
Ik laat het maar weten!
Ach, snelheid zal toch pokke traag zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenAch, snelheid zal toch pokke traag zijn
Ik denk dat plat liggen nog een betere benaming zal zijn. Of je moet wachten tot in de nacht ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenIk denk dat plat liggen nog een betere benaming zal zijn. Of je moet wachten tot in de nacht ofzo.
Comment
Comment