Is die Public Beta voor iedereen? Op internet las ik voor +-25.000 mensen die een key hebben?! Waarschijnlijk ging het over de eerste beta?!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenIs die Public Beta voor iedereen? Op internet las ik voor +-25.000 mensen die een key hebben?! Waarschijnlijk ging het over de eerste beta?!
Public beta is voor de eerste 25.000 man , die gelukkig waren om een key te hebben ontvangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenPublic beta is voor de eerste 25.000 man , die gelukkig waren om een key te hebben ontvangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenDamn, ik weeral niet!
die keys zijn namelijk (voor zover fileplanet me kan vertellen) nog niet uitgedeeld ... klas daarnet dat de beta nog niet online is en dat die betakeys mee online verdeeld worden met de beta client zelf dus er komt ergens een pagina online één dezer uren waar je je email zal moeten opgeven en ze mailen dan een key ... als ze niet uitverkocht zijn :p voor Company of Heroes wast ook zo en kad een dag later nog een key :p kweet niet hoe het zal zitten met tdu ...・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk Berichtendus er komt ergens een pagina online één dezer uren waar je je email zal moeten opgeven en ze mailen dan een key
Comment
-
zal ik zeker doen maar om zelf even mee te helpen wachten kan je even dit gebruiken
iemand genereerde dit en blijkbaar wordt gezocht naar een welbepaalde pagina ergens op Fileplanet en hij zoekt elke 2minuten opnieuw en als je je email (liefst gmail las ik) invult krijg je een mailtje ofzo (sluit wel de browser niet af, hij de pagina wordt dus herladen om de 2minuten ofzo
maar blijkbaar zijn ze overal in blijde verwachting voor vanmorgen (PST wel maja)・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenWaar vroeg je die Key eigelijk aan? Waarschijnlijk is het daar te laat voor.・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk Berichtentkomt naar verluidt niet voor 9 maart in de rekken
Ik moet die brol al niet meer hebben, foert!
Hoewel
Comment
-
brol brol ...
tzal nog eentje een game zijn hoor ... dat zie je al van hier, na de closed beta hebben ze feedback gekregen en zijn er alweer enkele zaken getweaked geweest waardoor de open beta al een stuk beter zal zijn en de full game nog een stuk beter (hopelijk :p )
hier alvast 2 pics van één die zeer geduldig zit te wachten met alles klaar om een nachtje door te gamen hehe
LoL・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk Berichtenbrol brol ...
tzal nog eentje een game zijn hoor ... dat zie je al van hier, na de closed beta hebben ze feedback gekregen en zijn er alweer enkele zaken getweaked geweest waardoor de open beta al een stuk beter zal zijn en de full game nog een stuk beter (hopelijk :p )
hier alvast 2 pics van één die zeer geduldig zit te wachten met alles klaar om een nachtje door te gamen hehe
LoL
Die kerel zit waarschijnlijk maar "F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5" te rammen daarmee het zo traag gaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenOok al heb ik de beta nog niet.. Ik kan nog even verder met rFactor en GTR².・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk Berichtenjazeker dat wel maar tzou mooi meegenomen zijn een key is nu de hoofdzaak, de download zelf kan dan nog ff wachten, want de servers gaan toch zwaar overbelast zijn de eerste uren :p
Comment
-
zo si, rond 23.00 komt die beta op Fileplanet dus hou die site in het oog !!!!
als het niet NOG ALWEER MAAR EEN KEER zou uitgesteld worden :p want ze zijn er blijkbaar goed in・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk Berichtenzo si, rond 23.00 komt die beta op Fileplanet dus hou die site in het oog !!!!
als het niet NOG ALWEER MAAR EEN KEER zou uitgesteld worden :p want ze zijn er blijkbaar goed in
idd dat klopt, als de site niet platligt ofzo
Comment
Comment