Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• WTF, ik heb een account en ik moet nog gaan betalen voor ik die key krijg...

Comment

• Ik hoop dat de info klopt.

Well, guys I was actually surprised to see that as well. So I made a phone call and apparently, this is the deal:

For 2 days it is subscriber exclusive. On Friday evening it opens up to everyone.

I'm sorry if I confused anyone and led them to believe it would be immediately non-subscriber exclusive. To be honest, this wasn't made clear to me at all.

I hope this clears things up a bit.
      Link

Comment

• En maar wachten ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
          Ik hoop dat de info klopt.

Link
          ge zijt niet alleen ... manmanman wat een volkje toch, eerst zoveel beloven en dan dagen uitstellen waarna bij launch nog eens uitgesteld wordt ... khoop maar 1 iets en da is dat er nog keys zijn voor de niet subscribed mensen ...

kzie het trouwens al gebeuern dat tru alweer nog nen keer zal uitgesteld worden :s
          2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Test Drive Unlimited
            PC
            Verwacht: 02.03.2007

Comment

• lol mijn oude beta key is nog geldig, k moet wel terug die 3.5 gig downen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                lol mijn oude beta key is nog geldig, k moet wel terug die 3.5 gig downen
                Kan ik u key niet gebruiken?

Edit: Ik denk het het niet, om het te downloadden moet ik eerst een betalende account hebben zéker?
                Last edited by ; 25/01/2007, 16:54.

Comment

Kan ik u key niet gebruiken?

mijn account zal je bedoelen

je mag die wel eens lenen Als ik de login nog weet

Comment

mijn account zal je bedoelen

je mag die wel eens lenen Als ik de login nog weet
                    écht? mercie!!

Maar kan ik nu nog wel een key aanvragen?

PM me maar gerust!

Comment

• Filmpje van een shelby

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                      1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

écht? mercie!!

Maar kan ik nu nog wel een key aanvragen?

PM me maar gerust!

als je betaald kan je dat nu wel ja, anders moet je tot vrijdag wachten kan je er gratis 1 krijg, is gewoon gedaan dat de betalende subscribers voorrang kregen.

Comment

als je betaald kan je dat nu wel ja, anders moet je tot vrijdag wachten kan je er gratis 1 krijg, is gewoon gedaan dat de betalende subscribers voorrang kregen.
                          Ahzo, als ik vrijdag een key aanvraag, kan ik het gratis downloadden?

Ik ben vrijdag tot zondagavond niet thuis, lukt dat zondag ook nog, een key aanvragen? Of heb ik weer pech?
                          Last edited by ; 25/01/2007, 17:19.

Comment

Ahzo, als ik vrijdag een key aanvraag, kan ik het gratis downloadden?

Ik ben vrijdag tot zondagavond niet thuis, lukt dat zondag ook nog, een key aanvragen? Of heb ik weer pech?

Normaal wel ja mara ik denk dat het wel +10 uur zal duren tegen je die 3.5gig binnen hebt

Comment

• hoe zit t hier nu eigenlijk met dat spel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                hoe zit t hier nu eigenlijk met dat spel?
                                Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                Test Drive Unlimited
                                PC
                                Verwacht: 02.03.2007
                                www.gamemania.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  Twas te denken he als nu pas de public beta uitkwam ...

Comment

• Mannen (en evt vrouwen ),

vannacht 03.00 (lolake tijd voor ons) gaat normaal de open beta écht open voor niet-subscribers dus , tja ge zijt gewaarschuwd é en een gewaarschuwd man is er twee waard

Tot vannacht ??? lolz
                                    2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Goe nieuws mannen !!!

Quote:
                                      Just talked with IGN/FilePlanet and the plan is to Open up the beta for everyone at around 4PM PST. That's a little over 3 hours from now.
                                      Quote:
                                      You will be able to sign up for the beta from the main page at FilePlanet.

Just wait until they change the promotion up at around 4PM.

Concreet wil dat dus zeggen dat het om 01u wordt ipv 03u eerst

Comment

• Must...resist....

Comment

• Ben momenteel de open beta aan het downloaden, denk nog een dikke 20 min te gaan tot ik kan spelen.

Ben eens benieuwd of er veel veranderd is sinds de closed beta

Comment

Working...
                                          X