WTF, ik heb een account en ik moet nog gaan betalen voor ik die key krijg...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Ik hoop dat de info klopt.
Well, guys I was actually surprised to see that as well. So I made a phone call and apparently, this is the deal:
For 2 days it is subscriber exclusive. On Friday evening it opens up to everyone.
I'm sorry if I confused anyone and led them to believe it would be immediately non-subscriber exclusive. To be honest, this wasn't made clear to me at all.
I hope this clears things up a bit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
kzie het trouwens al gebeuern dat tru alweer nog nen keer zal uitgesteld worden :s・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenlol mijn oude beta key is nog geldig, k moet wel terug die 3.5 gig downen
Edit: Ik denk het het niet, om het te downloadden moet ik eerst een betalende account hebben zéker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenKan ik u key niet gebruiken?
mijn account zal je bedoelen
je mag die wel eens lenen Als ik de login nog weet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenmijn account zal je bedoelen
je mag die wel eens lenen Als ik de login nog weet
Maar kan ik nu nog wel een key aanvragen?
PM me maar gerust!
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichtenécht? mercie!!
Maar kan ik nu nog wel een key aanvragen?
PM me maar gerust!
als je betaald kan je dat nu wel ja, anders moet je tot vrijdag wachten kan je er gratis 1 krijg, is gewoon gedaan dat de betalende subscribers voorrang kregen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenals je betaald kan je dat nu wel ja, anders moet je tot vrijdag wachten kan je er gratis 1 krijg, is gewoon gedaan dat de betalende subscribers voorrang kregen.
Ik ben vrijdag tot zondagavond niet thuis, lukt dat zondag ook nog, een key aanvragen? Of heb ik weer pech?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenAhzo, als ik vrijdag een key aanvraag, kan ik het gratis downloadden?
Ik ben vrijdag tot zondagavond niet thuis, lukt dat zondag ook nog, een key aanvragen? Of heb ik weer pech?
Normaal wel ja mara ik denk dat het wel +10 uur zal duren tegen je die 3.5gig binnen hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichtenhoe zit t hier nu eigenlijk met dat spel?Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
Comment
-
Mannen (en evt vrouwen ),
vannacht 03.00 (lolake tijd voor ons) gaat normaal de open beta écht open voor niet-subscribers dus , tja ge zijt gewaarschuwd é en een gewaarschuwd man is er twee waard
Tot vannacht ??? lolz・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Goe nieuws mannen !!!
Quote:
Just talked with IGN/FilePlanet and the plan is to Open up the beta for everyone at around 4PM PST. That's a little over 3 hours from now.
Quote:
You will be able to sign up for the beta from the main page at FilePlanet.
Just wait until they change the promotion up at around 4PM.
Concreet wil dat dus zeggen dat het om 01u wordt ipv 03u eerst
Comment
Comment