Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenAlleen al voor de interieurs zou ik dat spel willen
Heb je de graphics op high staan?
Hopelijk zal het uiteindelijk spel er beter uitzien als alles op full staat (en liefst nog wat vlot draaien ook )
Hoe is het geluid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichtenhigh it is, full heb ik niet...
Oei
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenwat is die rental duration linksboven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenZo lang zul je met die huurkar mogen sjezen?
mja, ik ken de bedoeling van het spel nog niet. Je moet dus auto's huren en dan kan je ermee rondcruisen? Ik gok dat je waarschijnlijk zo bepaalde trajecten in een bepaalde tijd moet doen ofzo. Ja, ik ben te lui om op google iets te zoeken
Comment
-
Heb jij het afgelopen jaar op Mars gezeten?
Je komt aan op een eiland ergens in de buurt van Hawai (volledig eiland in kaart gebracht en bestaat echt), je kunt een auto huren en dan moet je weetikveel doen, vervolgens kun je je eigen auto kopen, volledig personaliseren en zo kun je je weg naar de top maken via racen, inclusief huizen kopen, liefjes hebben, uiteten gaan (enkel online dacht ik?) en zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenmja, ik ken de bedoeling van het spel nog niet. Je moet dus auto's huren en dan kan je ermee rondcruisen? Ik gok dat je waarschijnlijk zo bepaalde trajecten in een bepaalde tijd moet doen ofzo. Ja, ik ben te lui om op google iets te zoeken
Mijn screenshot is genomen op 1400x900 met alles op't laagste. (in afwachting van mijn extra gb ram)
Voor mij moet het gewoon vlot draaien. Alle bijkomende details zijn meegenomen, maar voor mij primeert gameplay
Geluid vind ik best wel doenbaar. Zo kun je bvb ook je raampje openzetten, waarbij het geluid verandert enzo...
Ook nog ... dit is enkel nog maar een beta he, ik denk dat er wel nog enkele dingen zullen veranderen in de volledige versie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenis dit spel ook voor PC beschikbaar?
Als ik mijn systeemspecs geef waarop ik het nu draai, kan het toch niet anders dan pc zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenAls ik mijn systeemspecs geef waarop ik het nu draai, kan het toch niet anders dan pc zijn?
Beetje loemp van me
Weet er iemand waar ik de demo kan vinden?
Comment
-
Even mezelf quoten
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenhmm, indeed
Beetje loemp van me
Weet er iemand waar ik de demo kan vinden?
gevonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten't is geen demo. 't is een beta
via fileplanet 15 uurs!!
is er geen alternatief?
Comment
-
Hoe moet je eig. je snelheidsmeter omzetten van mph naar kmh?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtendamn zeg, hoe TRAAG
via fileplanet 15 uurs!!
is er geen alternatief?
Heb je een key ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenHier de dvd komen halen
Heb je een key ?
Comment
Comment