Wie kan me aan een key helpen? Zijn die dingen er uberhaupt nog? :s
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedje Dervo Bekijk BerichtenOver de rijkwaliteiten heb ik meer dan m'n bedenkingen.
Het geluid is dan toch al in orde volgens Rabbit, maar hoe rijden de auto's in vergelijking met bv GT4, GTR of GTA (om maar bij 3letter spellen te blijven ) ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDaar ben ik ook bang voor
Het geluid is dan toch al in orde volgens Rabbit, maar hoe rijden de auto's in vergelijking met bv GT4, GTR of GTA (om maar bij 3letter spellen te blijven ) ?
GTL, GPL, LFS, RBR
en nK en RF
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDaar ben ik ook bang voor
Niet goed, erg arcade achtig.
Tis wel duidelijk of je FWD of RWD hebt bvb, een alfa GT 3.2 valt ver niet te burnoutten, maar slipt wel door tot in 3e bij het optrekken.
Als je echter snel bochten neemt is het realisme ver zoek.
verwacht er niet teveel van.
Het realsime zit meer in de auto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenHet realsime zit meer in de auto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedje Dervo Bekijk BerichtenGTL, GPL, LFS, RBR
en nK en RF
Ik vrees voor NFS handling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNFS, SRS, SL:R, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNFS, SRS, SL:R, ...
Comment
-
ik vind de handling (met stuurtje) zeker beter dan nfs ze ... de physics zijn ook vele beter, in nfs vlieg je over het kleinste bultje 100m ver en hier echt realistischer enzo
tkan niet allemaal even simulatie zijn e ... tis niet hun bedoeling geweest om gtr² -style te creëren peisk dusja, ik vind het alvast niet zo heel erg wat de handling niet op en top realisme is maar tleunt er tegen aan ....・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichtenneem dan maar NFS 4 handling.
Dat wordt een domper...
Rij je met analoge besturing of met je toetsenbord?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
Dat wordt een domper...
Rij je met analoge besturing of met je toetsenbord?
tzijn examens, dus stuurke nog niet uitgehaald
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenWie kan me aan een key helpen? Zijn die dingen er uberhaupt nog? :s
Ik weet niet of je hem nog kan gebruiken...
Comment
Comment