Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenIk heb momenteel geen tijd om 30 km te rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenIk heb momenteel geen tijd om 30 km te rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenMet die Enzo doe je dat in 5 minuutjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenHeerlijk! Kan je uw vriendin ook zelf samenstellen en mee rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenWel een donker interieur precies, of ligt dat aan mij?
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenHoe is het geluid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten*raaaaaahhhhhhhh*
Nog een maandje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIk zou overnachten op pc, wat doe je hier nog? Ga spelen!
*Start spel*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenHoe neem je foto's vanuit het spel? Ik doe dit altijd via PrintScreen...
Ik dacht dat er een manier was via het spel foto's te nemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenJa, maar zoals Rabbit zei zal dat ook wel te kraken zijn
Ik zou overnachten op pc, wat doe je hier nog? Ga spelen!
Reden waarom ik de beta niet wil spelen: dan ga ik het echte spel te snel beu zijn
Als Atari gewoon de servers uit de lucht haalt is et gedaan met de lol.
Mischien dat Single Player te kraken is, maar wie wil, na zoeits online gespeeld te hebben, nog tegen AI rijden?
Comment
Comment