Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten

Even de Spyker C8 geleend.

In die garage stond ook de Koeningsegg CCR maar die reed niet goed vond ik.

Ik vond de Koenigsegg nochtans BANGELIJK rijden !!! Waanzinnig snel vooral.

Comment

• Ga je een met console online tegen pc kunnen spelen?

Comment

• Goh ik heb het allemaal niet 100% gevolgd maar is Test Drive Unlimited volledig online? Eén grote wereld waar iedereen tesamen speelt (cfr World of Warcraft) maar dan met auto's? Of ga ik het te ver zoeken?
        Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
          Goh ik heb het allemaal niet 100% gevolgd maar is Test Drive Unlimited volledig online? Eén grote wereld waar iedereen tesamen speelt (cfr World of Warcraft) maar dan met auto's? Of ga ik het te ver zoeken?
          Je kan online & offline spelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
            Ik vond de Koenigsegg nochtans BANGELIJK rijden !!! Waanzinnig snel vooral.
            Al met de MB CLK DTM AMG gereden? Daar ben ik wel van verschoten !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
              Ga je een met console online tegen pc kunnen spelen?
              uhu ja naar mijn weten wel
              2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• miljaaar, dit ziet er echt een vet spel uit, alleen is mn pc niet krachtig genoeg meer om het te draaien (waar is de tijd toen mn pc alles aankon )

wie smijt is wat filmkes op youtube ofzo??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk Berichten
                  uhu ja naar mijn weten wel
                  Juih

Wanneer is de officiële release? Amazon.com zegt 20 maart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
                    Juih

Wanneer is de officiële release? Amazon.com zegt 20 maart
                    2/3/4 maart ofzo dacht ik toch gelezen te hebben ...
                    2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                      Mischien dat Single Player te kraken is, maar wie wil, na zoeits online gespeeld te hebben, nog tegen AI rijden?
                      Ik zou het geen ramp vinden, online zijn er altijd debielen die niets beter te doen hebben dan rammen en zo.

Comment

• Dit spel laat te lang op zich wachten

Comment

• Pfft krijg de beta niet meer geïnstalleerd. Onze pc is wel sinds gisteren opnieuw geïnstalleerd.Ik krijg eerst dit scherm :

En dan dit:

Weet iemand wat nu gedaan ?
                          1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Comment

• Ik zou geen moeite doen, als je een key hebt is 'ie toch nog maar 2 dagen geldig...

Comment

• 't Is gelukt.
                                1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Ik ben wel verschoten van de mooie beelden van dit spel schitterend! Kan iemand mij bijpraten; voor de xbox 360 is hij al uit? en voor de PS2 en pc? Ik heb nu een PS2, ik vraag me echter af of dit spel dusdanig mooi is op deze console? Ik overweeg een Xbox 360 aan te schaffen. Zal het op de pc mooier zijn dan op de PS2? Dan zou ik nl nog kunnen overwegen om het op de pc aan te schaffen. Kan iemand mij mssn de release datums vertellen? Sorrie voor de vele vragen maar ben behoorlijk onder de indruk van de game
                                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Xbox360 > PC > ............................. PS2

Zo zal het wel zijn
                                    Xbox is al een tijdje uit, PC en PS2 verwacht rond 20 maart...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                      Ik ben wel verschoten van de mooie beelden van dit spel schitterend! Kan iemand mij bijpraten; voor de xbox 360 is hij al uit? en voor de PS2 en pc? Ik heb nu een PS2, ik vraag me echter af of dit spel dusdanig mooi is op deze console? Ik overweeg een Xbox 360 aan te schaffen. Zal het op de pc mooier zijn dan op de PS2? Dan zou ik nl nog kunnen overwegen om het op de pc aan te schaffen. Kan iemand mij mssn de release datums vertellen? Sorrie voor de vele vragen maar ben behoorlijk onder de indruk van de game
                                      Op de X-Doos is 'ie al uit.

De Pc-versie gaat vele mooiere graphics hebben, omdat de PS2 al redelijk "oud" is. Maar op PS2 gaat 'ie dan wel weer beter draaien, tenzij je één van de nieuwste pc's hebt.

Als je ee Xbox 360 wil aanschaffen voor alleen dit spel, doen!
                                      2de optie: PC.
                                      Sluit de PS2 versie maar uit.

*TE LAAT*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                        Op de X-Doos is 'ie al uit.

De Pc-versie gaat vele mooiere graphics hebben, omdat de PS2 al redelijk "oud" is. Maar op PS2 gaat 'ie dan wel weer beter draaien, tenzij je één van de nieuwste pc's hebt.

Als je ee Xbox 360 wil aanschaffen voor alleen dit spel, doen!
                                        2de optie: PC.
                                        Sluit de PS2 versie maar uit.

*TE LAAT*
                                        Dankje Maxime voor de informatie! Tjah is natuurlijk cliche he, een dure console aanschaffen voor alleen dit spel. Het ligt eigenlijk anders; ik weet iemand die de 360 kan ombouwen, dus dit maakt deze console voor mij toch wel economisch aantrekkelijk. De PS3 zal ook erg duur zijn bij de introductie en bovendien weet ik niet of deze ook omgebouwd kan worden. Ik heb geen idee of mij pc dit aankan, ik denk het wel; het is een pentium4 3,0 ghz. Maar ik neem aan dat het de videokaart is die het belangrijkste is voor het goed kunnen draaien van de game. Ik geloof dat er een 256mb videokaart inzit maar ik ben me niet geheel zeker.
                                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Hier wat beelden van mij. Morgen zal ik er wat meer nemen.
                                          Eerst mijn huurauto, een Lotus Elise :
                                          1991 Mazda MX-5 NA

Comment

Working...
                                          X