Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dan de missie met de Ferrari Enzo :
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• En dan nog mijn eigen auto, een Audi TT.
      Rond de topsnelheid tussen druk verkeer:

En het exterieur:
      1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
        Dan de missie met de Ferrari Enzo :
        Waar is die missie ergens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
          Op je map staat zo ergens een auto met een pijltje. Normaal krijg je er ook max. 80 000 voor.
          1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Net de missie gedaan, wel maar 60.000 gekregen, ik vloog de laatste km ergens tegen...

Snel mijn TT verkocht en een S4 Cabrio gekocht.

Wat ga ik mij amuseren als het volledige spel uitkomt!..
            Last edited by ; 03/02/2007, 09:25.

Comment

• *dubbel*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                nog geen car transport missies gedaan ofzo ???

tis gelijk een lifter maar dan met een auto in het tekentje langs de weg, ge moet er eens op letten je kan er geld mee scheppen zeker als je perfect afleverd krijg je een bonus van $35000 / $45000 kga anders eens mijn map screenen, kheb er wel twee of drie staan die ik nog moet doen maar al op m'n map staan omdak er al gepasseerd ben

----/edit

hier is ie al

wel donkere screens altijd :s
                Last edited by Stichel; 03/02/2007, 12:43.
                2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• *grmbl*

Waarom nog zo lang

Comment

• Heb nog wel enkele printscreens. Maar moet iemand misschien nog een printscreen van een bepaalde auto / iets hebben ? Dan doe ik dat nog even voordat ik 't morgen niet meer kan spelen.
                    1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• SLR, Lambo, alles met een leuke kleurencombinatie en zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                        SLR, Lambo, alles met een leuke kleurencombinatie en zo
                        Ok, kga de SLR en CLK DTM enzo eens testen. Welke kleurencombo's had ge in gedachten?
                        1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• surprise me

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                            surprise me
                            Ok
                            1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Ik wou me niet inschrijven op Xbox live zodat ik TDU ook online kon, en ik ben gerust bereid m'n echte naam en gsm nummer te geven, maar als ze je verplichten je adres enzo te geven, houd het voor mij op en laat ik het voor wat het is.
                              + dat je met de gratis account niet eens online kunt TDU spelen.

Comment

• isser al een crack te vinden? voor die stomme system time

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                  isser al een crack te vinden? voor die stomme system time
                                  Geen idee, als je 1 hebt gevonden, laat ons hier iets weten !!!

Comment

• Nu kan ik 't spel nog spelen.

Weet iemand misschien waar het circuit van ... ligt?
                                    1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                      Nu kan ik 't spel nog spelen.
                                      Ik ook!

Comment

• Heb de 360 versie nog eens vanonder het stof gehaald.

Is wel is leuk om af en toe te spelen, heb nu men Wiesmann verkocht voor een CLK 55 AMG (Black Opal/Zwart/Alu) om naast mijn MV Agusta Brutale 910 S te staan.

Voor een CLK kan je maar liefst kiezen tussen 14 verschillende velgen, heb de standaard AMG velgen genomen vond doe het mooiste en hij is al getuned stage 1.

Als ik het geld heb koop ik een Murcielago die klinkt zo lekker, een Gallardo is er niets tegen. Maar eerst een nieuw huisje kopen.

Comment

• kveronderstel dat van dat circuit dat het dat is beneden bij vliegveld ... ik kan er nog niet op :s

ff gaan kijken e en alsjet niet vind neem ik wel screenshotje, hoewel ik nog niet gechecked eb alsk nog kan spelen (ist tot en met vandaag of wast tot vandaag ??)
                                          2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

Working...
                                          X