Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenMja, UK release is nog steeds 16 maart, terwijl ze voor de Nederlandse en Belgische nog steeds 2 maart zeggen...
Dat het maar snel "ergens" verschijnt...
2 pokkekleine landen voorrang geven op distributierechten..
terwijl er in de UK & US miljoenen mensen zitten te janken voor TDU
't kan, uiteraard.. maar klinkt maar vreemd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenBenieuwd wat zij verstaan onder "in stock"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
CPU : Intel P4 @ 2.4Ghz or AMD Athlon 2800+.
GPU (Video Cards) : ATI Radeon 9800 256MB VRAM or Nvidia 6600 GT with 256 MB of VRAM.
Video Cards with vertex/pixel shaders 2.x and above are recommended.
SPU (Sound Cards) : DirectX 9.0 compatible Sound Card.
System Memory : 512 MB, 1 GB recommended
Hard Disk free space: 8 GB
DVD drive: 8x minimum
DirectX 9.0C (included)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenKäk, CPU en geheugen en HD zijn waarschijnlijk in orde. Maar de GPU is een 7500 LE, wel 256 MB maar niet zo snel als een 6600 GT...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenPff, dan moet ik het niet hebben. Eerder stond er toch dat een 6200 ondersteund was? Enfin, wat voor iets moet je dan hebben om het op high te kunnen draaien?
vooral de kaartjes die HDR technologie bezitten zeker..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenBenieuwd wat zij verstaan onder "in stock"
Hallo,
Wij bevestigen dat uw bestelling xxxxx vandaag werd verstuurd.
De zending bevat de volgende artikels :
1 x TEST DRIVE UNLIMITED (DVD-Rom)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenvolgens mij krijg je een pakje "lucht"
Edith zegt dat ze ze in Bart Smit ook al liggen hebben.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenNog beter Kan ik eindelijk luchtgitaar leren spelen
Edith zegt dat ze ze in Bart Smit ook al liggen hebben.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenWat doe je hier nog, ga spelen!
Comment
Comment