Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ow, jammer
    Bon, warez, do your thing

Comment

• Tvalt al te downloaden ...

serials gaan al rond ...

en nee ikheb nog geen links, wel al bevestiging dat het is uitgebracht onder een CLONECD versie.
      Last edited by ; 28/02/2007, 23:43.

Comment

• Alright ...

Test.Drive.Unlimited.CLONEDVD-Milkman

aaaaaight ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
          Alright ...

Test.Drive.Unlimited.CLONEDVD-Milkman

aaaaaight ...

Je zal hier niet online mee kunnen zéker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten

Je zal hier niet online mee kunnen zéker?
            nope, misschien later op hacked en cracked servers, maar da's héél risky

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
              nope, misschien later op hacked en cracked servers, maar da's héél risky
              En via hamachi?
              Hoewel, dan zal er een lan-functie moeten inzitten zeker?

Fuck online

Comment

• hoe is eigenlijk de singleplayer ervaring van dit spel ??
                There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Ik ga hem morgen kopen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                    Ik ga hem morgen kopen!
                    Ik ga nog even wachten, te zien of ik mijn kapotte nokia moet betalen of niet. Anders zijn dat weer teveel uitgaven naar mijn zin voor deze maand.

Ben wel van plan het te kopen, dat staat vast.

Comment

• Comment

• Hoeveel kost 'ie ongeveer? Dan weet ik hoeveel ik moet meenemen naar school, voor het tijdens men middag te kopen.

Comment

• it's taking like for-ev-er to install

En wat een kutmuziek op de achtergrond ondertussen..

Maar de plaatjes maken veel goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten

it's taking like for-ev-er to install

En wat een kutmuziek op de achtergrond ondertussen..

Maar de plaatjes maken veel goed
                            that is quite normal ...

Het duurde bij mij toch een klein halfuurke zenne

Comment

• k, quanta costa ?

en is het nu al overal beschikbaar?

Comment

• Morgen heb ik hem ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                                  k, quanta costa ?

en is het nu al overal beschikbaar?
                                  denk rond de 40e voor pc, ps2 ook 40e.

Comment

• ge kunt zelfs uwe cd key van den beta gebruiken lol spaart mij weer 1 game

Comment

• *gemengde gevoelens*

Wat een rommeltje
                                      -Graphics op max=> relatief knap, maar verschrikkelijke prestaties...
                                      Als ze iets minder staan is het al beter...
                                      -Geluid van sommige auto's... euwh ja, sinds wanneer klinkt een SLR als een stofzuiger? Dat moet klinken als de god van donder!
                                      -Véél te donker dashboard, het is zomer daar verdomme, tis net of ik in een grauw weer rondrij te zien aan mijn dashboard...
                                      -Handling valt beter mee dan verwacht (minder arcade), maar stuurgevoel en reactie van joystick is niet echt optimaal, heeft een enorme deadzone... (mss als ik de settings op steeringwheel zet dat het verbeterd, moet ik nog testen)

Het is een spel dat op de plaatjes van de XBOX360 er enorm heerlijk uitzien, een spel dat heerlijk moet spelen, maar als je het zelf (zelfs op een redelijk snelle pc) speelt...dan is het dankzij die torenhoge verwachting toch wel een domper als je plots op een heel lage resolutie moet spelen om iet of wat fatsoenlijke framerate te krijgen

MAAARRRRRRR !

Het concept is Z-A-L-I-G !
                                      Het ritje met de Enzo bevestigd dat, rustig als een nicht rijden om hem niet te beschadigen, maar zodra je een opening ziet in het verkeer voor je, *enkele versnellingen terug* en plankgas doortrekken tot tegen de begrenzer!!! En dan weer hard in de ankers gaan omdat er verkeer is, super

Eerste indrukken zijn dus niet zo positief als verwacht, wrs vanwege de veel te hoge verwachtingen, maar wie weet wordt dat nog opgelost door patches, Atari is nooit echt sterk geweest in bugvrije spellen met een hoge framerate heb ik de indruk...

Grootste minpunten voor mij zijn dus totnutoe de graphics en de prestaties erdoor en het dode punt in de besturing.

Morgen eens naar de Lambo dealer sjezen voor een testritje (eventueel kopen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                        *gemengde gevoelens*

Wat een rommeltje
                                        -Graphics op max=> relatief knap, maar verschrikkelijke prestaties...
                                        Als ze iets minder staan is het al beter...
                                        -Geluid van sommige auto's... euwh ja, sinds wanneer klinkt een SLR als een stofzuiger? Dat moet klinken als de god van donder!
                                        -Véél te donker dashboard, het is zomer daar verdomme, tis net of ik in een grauw weer rondrij te zien aan mijn dashboard...
                                        -Handling valt beter mee dan verwacht (minder arcade), maar stuurgevoel en reactie van joystick is niet echt optimaal, heeft een enorme deadzone... (mss als ik de settings op steeringwheel zet dat het verbeterd, moet ik nog testen)

Het is een spel dat op de plaatjes van de XBOX360 er enorm heerlijk uitzien, een spel dat heerlijk moet spelen, maar als je het zelf (zelfs op een redelijk snelle pc) speelt...dan is het dankzij die torenhoge verwachting toch wel een domper als je plots op een heel lage resolutie moet spelen om iet of wat fatsoenlijke framerate te krijgen

MAAARRRRRRR !

Het concept is Z-A-L-I-G !
                                        Het ritje met de Enzo bevestigd dat, rustig als een nicht rijden om hem niet te beschadigen, maar zodra je een opening ziet in het verkeer voor je, *enkele versnellingen terug* en plankgas doortrekken tot tegen de begrenzer!!! En dan weer hard in de ankers gaan omdat er verkeer is, super

Eerste indrukken zijn dus niet zo positief als verwacht, wrs vanwege de veel te hoge verwachtingen, maar wie weet wordt dat nog opgelost door patches, Atari is nooit echt sterk geweest in bugvrije spellen met een hoge framerate heb ik de indruk...

Grootste minpunten voor mij zijn dus totnutoe de graphics en de prestaties erdoor en het dode punt in de besturing.

Morgen eens naar de Lambo dealer sjezen voor een testritje (eventueel kopen )
                                        Conclusie; koop hem dan voor de PS2, zal een stuk beter lopen
                                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Nee, want ik moet mijn woorden al serieus gaan terugnemen

HDR uitgezet, resolutie op max, details op max en nu ziet het er én beter uit én 'ie gaat sneller én het is niet meer zo donker!

Ook aan de controls kan goed gesleuteld worden (al wordt het moeilijk om het even lekker te krijgen als pakweg LFS of GTR).

Me is happy

En op PS2 heb ik echt mijn twijfels of 'ie vlot gaat lopen, het ziet sowieso al een héél pak minder uit...

Comment

Working...
                                          X