Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• moet ik het nu op ps2 of xbox kopen?
    ik wil wel graag online en ik weet niet welke de beste console daar voor is.
    ik heb nog geen online aansluiting op beide consoles

Comment

• xbox, ps2 is nog van ene vorige generatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
        Dan wacht ik nog een dag of 4 tot ze daar terug binnen zijn. Thx

Bij elke carrefour 41.90 €

Comment

• bon, 't spel valt al bij al wel mee..
          ik kan alleen bij geen enkele auto andere velgen kiezen, is dat normaal ?
          moet ge daarvoor bij een tuner zijn fzo ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
            Pc ? Hebben ze het in de Carrefour ook voor ps2 ?
            1991 Mazda MX-5 NA
            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
              Pc ? Hebben ze het in de Carrefour ook voor ps2 ?

voor de pc he, bij PS2 heb ik niet gekeken
              maar aan de reacties te horen van de mensen heir, zal het pas vanaf volgende week zijn...

Comment

• PS2 release is denk ik pas volgende week..
                ben gisteren op verschillende plaatsen gaan zien hier in de buurt
                enorm weinig kopies voor PC vindbaar en van de PS2 hebbek helemaal niks gevonden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                  Gisteren in Carrefour gekeken, niet binnen.

Comment

• Ok, vanmorgen XP opnieuw geinstalleerd, en het ziet er niet goed uit
                    Bij een verse windows enkel de nieuwste videodrivers geinstalleerd, en de DirectX vanop de TDU cd.
                    DXDiag -> Run tests, en dan ding faalt daar al gewoon. Exact hetzelfde probleem als daarvoor. Als ie fulscreen iets moet weergeven blokkeert ie of zie je ergens een klein stukje van het beeld.

Terug naar de oeroude 77.77 drivers, en die werken wel in Dxdiag.

Ben nu TDU opnieuw aan het installeren, maar ik vrees ervoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                      bon, 't spel valt al bij al wel mee..
                      ik kan alleen bij geen enkele auto andere velgen kiezen, is dat normaal ?
                      moet ge daarvoor bij een tuner zijn fzo ?
                      Weinig auto's hebben het ja, mijn gally had het dus wel (gunmetal )
                      AM's hebben het ook, de Ford GT ook, de rest weet ik nog niet.

Daarnet even laten zien aan mijn broer en ik begin het echt wel op mijn heupen te krijgen van die besturing en die framerates
                      Denk dat ik het grafisch toch wat lager moet gaan zetten

Comment

• Resolutie omlaag geschroefd naar 1024*768 en AA op 4x gezet en de rest op max....
                        Véél betere framerates en een veel betere besturing ineens, net als een vloeiender geluid!
                        Minder eyecandy, maar ach het speelt wel veel fijner

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          moet ik het nu op ps2 of xbox kopen?
                          ik wil wel graag online en ik weet niet welke de beste console daar voor is.
                          ik heb nog geen online aansluiting op beide consoles
                          Je zou echt een rund moeten zijn als je het nu op PS2 zou kopen als je een Xbox360 hebt

Comment

• tiens, bij mij staat alles nu echt op max en ik haal nog een framerate van 40+

nuja, mijn X800 ondersteunt wel geen HDR
                            da's iets da'k op mijn ander systeem moet testen, maar da's nog ni voor direct..

veel problemen zijn precies ook afhankelijk van pc tot pc.. hopelijk hebben ze zo snel mogelijk een patch klaar

Comment

• Die patch mag idd snel komen, als ik opstart soms dan flikkert het beeld, ff alt tabben en de problemen zijn weg...
                              Ook de bass staat veel te zwaar, en de motor zelf hoor je dan bijna niet.
                              Venster omlaag doen heeft ook al minder effect dan op de xdoos precies (qua geluid)

En mijn pc is nu toch niet bepaald traag, spellen die er nog knapper uitzien draaien toch opmerkelijk vlotter
                              Maarja, nu is het goed, het ziet er niet superslecht uit en het belangrijkste is de speelbaarheid...

Op de atari forums ben ik blijkbaar niet alleen, iedereen ligt te klagen

Comment

• ge zou voor minder... gewoon ff de béta op cd gezet en gereleased..
                                blijkbaar typisch kwaaltje van atari.. jammer..
                                hun deadline nog achteruitschuiven had hun klanten gekost, en veel..
                                maar dees is natuurlijk ook ni de ideale oplossing..
                                tja, het zal altijd iets zijn
                                - deadline achteruitschuiven = miljoenen zagende mensen + verlies van klanten
                                - béta op cd = geld verdienen + miljoenen mensen die zagen dat het spel niet volledig 100% ok is...
                                als ik als uitgever dan een keuze moet maken, dan kies ik ook voor het 2e
                                ondanks al het gezaag.. en in principe komt het allemaal wel goed mits enkele patches
                                ergens begrijp ik atari ook wel

Comment

• besides, als er mensen zijn die vanavond het online gedoe es willen testen, zet het dan hier
                                  ben es benieuwd hoe dat net ineen zit

ik wil gerust meedoen, maar kan nog niets met zekerheid bevestigen..
                                  alles hangt af van de router die hier meestal 's avonds zijn kuren krijgt

Comment

• Heb je hem origineel dan?
                                    Of via de beta key?

Trouwens, atari is echt slecht bezig, er zijn weinig spellen van atari (zoniet geen) waarvan je kan zeggen dat ze meteen bugvrij zijn...
                                    Zelfs na patches trekt het vaak nog op niets (denk maar aan boiling point)...

Maar het is een geweldig spel en een vooruitgang in vergelijking met de vorige series, kan alleen enkele tweaks nog gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                      Heb je hem origineel dan?
                                      Of via de beta key?

Trouwens, atari is echt slecht bezig, er zijn weinig spellen van atari (zoniet geen) waarvan je kan zeggen dat ze meteen bugvrij zijn...
                                      Zelfs na patches trekt het vaak nog op niets (denk maar aan boiling point)...

Maar het is een geweldig spel en een vooruitgang in vergelijking met de vorige series, kan alleen enkele tweaks nog gebruiken.
                                      origineel gekocht in de winkel, gisteren
                                      maar blijkt nog altijd net dezelfde versie te zijn als de béta... dus eigenlijk gewoon béta op cd gezet en naar de winkels gestuurd...
                                      Last edited by ; 03/03/2007, 15:26.

Comment

• me too

maar internet valt altijd uit als ik online wil in TDU
                                        anders nooit !

wat nu?

Comment

• Probleem zoeken eh

Heb trouwens wéér iets raars meegemaakt

Ik startte hem daarstraks weer op, nog steeds in de lagere resolutie, maar 'ie ging pokketraag
                                          De resolutie weer opgeschroefd naar max, AA op 4x en detail ook op high... nu gaat 'ie perfect
                                          Zo weird...

Maar bon, de Gallardo rijdt als een droom

En er gaat een Zonda komen, zoveel is zeker
                                          Alleen nog sparen

Comment

Working...
                                          X