Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testdrive Unlimited

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
    Om 20u afspraak aan de car rental in de krater?

ik zal men best doen om er te zijn, moet nu nog ff weg

tot straks

Comment

• i'll be there

btw: die missies met auto's wegdoen naar de rental dinges, als ge die doet zonder te crashen, dan krijgde bonus van 40K

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
        i'll be there

btw: die missies met auto's wegdoen naar de rental dinges, als ge die doet zonder te crashen, dan krijgde bonus van 40K
        Weet ik, net na 20km die Corvette missie herbegonnen omdat ik een kras gezet had

Comment

• soit, i'll be there @ 8PM
          met m'n nieuw aangekochte F430
          i feel a race comin' up

Comment

• I fucked up

Heeft er iemand de weather.ini en FX.ini voor mij?

Comment

• Damn nu heb ik zin om het voor de PC te gaan halen, maar heb het al voor den 360. (ben wel van plan den 360 en gewone xbox te verkopen)

Comment

• Black, Ik zou u op de map, maar niet ingame

Comment

• sorry, was er ff ni
                  ik rij daar wel rond, kom regelmatig kijken, just wait

Comment

• ik kom er ook aan
                    met men nieuw aangekochte Lotus Exige 240 R

Comment

• Ik ga wachten tot in de vakantie, anders gaan men resultaten er weer onder lijden

Post nog wat screens hé guys

Comment

• vreemd, voor 1 of andere reden connecte ie ni :/

Comment

• het ritje met sledge was zooooooo zalig...
                          allebei tegen 200+ door het verkeer aan't slalommen... powersliden... zaaaalig..
                          deed met nog het meest van al denken aan 2 fast 2 furious waar de eclipse en de evo door het verkeer slalommen...
                          man man man, ik kan ni wachten tot we zoiets met meer mensen kunnen doen

Last edited by ; 04/03/2007, 23:09.

Comment

• Ok, gewoon goed leren nu en dan in de vakantie jobke zoeken en een monster-pc in elkaar steken... Dan zullen de Core 2 Duo's wel in prijs gezakt zijn denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                              het ritje met sledge was zooooooo zalig...
                              allebei tegen 200+ door het verkeer aan't slalommen... powersliden... zaaaalig..
                              deed met nog het meest van al denken aan 2 fast 2 furious waar de eclipse en de evo door het verkeer slalommen...
                              man man man, ik kan ni wachten tot we zoiets met meer mensen kunnen doen

Straks nog eens?

Comment

• Wat is de beste e-klasse wagen voor +-98000?

Comment

• Achteraf gezien wou ik een XK(R?) hebben, omdat die zo knap is, maar dies nogal zwaar in de neus, ditto voor de S4 met zijn 4wd...
                                  Ben voor de nismo 350z gegaan, lelijk, maar stuurt wel lekker (oppassen in het begin met die kont als je 4wd gewoon bent)

Comment

• Waar in gods naam vind je die Ferrari 288 GTO car delivery missie brrr

kan hem maar niet vinden daar in vak I - 12

Comment

• Je moet er wel langsrijden eh?
                                      Opeens reed ik er voorbij en ja.. dan had ik hem eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                        Achteraf gezien wou ik een XK(R?) hebben, omdat die zo knap is, maar dies nogal zwaar in de neus, ditto voor de S4 met zijn 4wd...
                                        Ben voor de nismo 350z gegaan, lelijk, maar stuurt wel lekker (oppassen in het begin met die kont als je 4wd gewoon bent)

Ik kan met die nismo 350z die Ford Mustang maar niet volgen...

Edit: Kan ik niemand zijn saved game lenen om alleen offline te spelen?.

Comment

• Tuning!

Comment

Working...
                                          X