Echt? Die Mustang rij ik er nochtans vlotjes af, zeker als er een bocht is
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Testdrive Unlimited
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEcht? Die Mustang rij ik er nochtans vlotjes af, zeker als er een bocht is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenTuning!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenWaar tune je je karren?
Die kotten moet je gewoon onderweg tegenkomen eer je binnen mag
En dan nog moet je de juiste hebben voor jouw merk
Ik heb ook al dat special luxury paint ding, kun je volledig zelf je eigen kleur kiezen, en daar kun je écht knappe dingen mee maken
Als ik geld genoeg heb maak ik een roze Enzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIk mag dat, ik heb nog 3 andere klassebakken (gAy3, Gayardo en Miura)
Ik heb trouwens zelf de 350 S-tune + tuning
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenmorgen of woensdag eens grote online meeting en lekker cruisen @ +120 kmh ???
Mijn Lambo valt stil onder de 120
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenmorgen of woensdag eens grote online meeting en lekker cruisen @ +120 kmh ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenMijn Lambo valt stil onder de 120
Toch maar eens een key zien te bemachtigen, of ergens kopen
Comment
-
En hoe zit het hier?
Onlangs een zalig online ritje gedaan met 3 vrienden. We kozen allemaal een zwarte 300C, en gingen daarmee als maffia rondcruisen.
Was echt schitterend, we reden nooit meer dan 80, en als er dan een andere online gast voorbijkwam, stopten die allemaal even om te kijken
Op een gegeven moment zien we aan de kant van de weg een Murcielago staan, en die hebben we in blok gezet. ééntje ervoor, ééntje links, ééntje rechts en ééntje erachter. Die gast wist niet wat hem overkwam, maar kon erom lachen.
Later kwamen we een idioot in een rode McLaren GTR tegen, en die hebben we in ware mafia-stijl ook eens vastgezet. Dees kon er niet om lachen, en stoof weg (als hij hem eindelijk losgekregen had uit ons blok)
Mooiste was wel toen we na een uurtje cruisen 2 wagens bijgekregen hadden. 2 random online gasten voegden zich bij ons groepje en reden met hun Enzo en Murcielago braaf achter ons aan 80km/h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenVet!
Is de 300C een leuke cruiser? Dan koop ik hem ook.
Nee serieus, ik had net hardcore mode gehaald, en reed dus op die mode. En hardcore mode is abslouut niet geschikt om een wagen tot de limiet te testen. Vergeet het op die mode om aan 40km/h een scherpe bocht te pakken want je hangt in den decor
Ik zou zeggen, "test drive" hem eens hé, snap je
Geld is geen probleem, op champion level kun je $210.000 op een goeie minuut winnen
Comment
-
-
Voor de PS2 mensen, op het officiele Atari-TDU-PS2 forum staat een lijst met de aanwezige auto's, direct valt op: ontbrekende merken: FERRARI en MASERATI en ALLE MOTOREN.
AC 289
AC 427
Alfa 8C
Alfa GT
Ascari KZ1
Aston Martin DB4
Aston Martin DB9 coupe
Aston Martin DB9
Aston Martin V8
Aston Martin Vanquish S
Audi TT Quattro Sport
Caterham 7 CRS260